Νότια Κρήτη

Δυναμικό “παρών” από τη Μεσαρά στην κινητοποίηση για τους Δασικούς Χάρτες!

Δυναμικό “παρών” από τη Μεσαρά στην κινητοποίηση για τους Δασικούς Χάρτες!

A-
A+
17/03/2021 | 14:53

Δυναμικό ήταν το «παρών» που έδωσε, σήμερα Τετάρτη 17 Μαρτίου, ο κόσμος της Μεσαράς και του κρητικού νότου,  στην μεγάλη κινητοποίηση, με μηχανοκίνητη πορεία στο Ηράκλειο  ενάντια στους Δασικούς Χάρτες η ανάρτηση των οποίων προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις αφού παρουσιάζει ως… «δάση» τις ιδιοκτησίες των Κρητικών!

Το κάλεσμα του Προέδρου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Μεσαράς Γρηγόρη Μουλιανάκη στον κόσμο της περιοχής είχε μεγάλη ανταπόκριση και το πρωί της Τετάρτης μεγάλος ήταν ο αριθμός των οχημάτων που ξεκίνησε από τις Μοίρες με προορισμό την πόλη του Ηρακλείου. Εκεί η Παγκρήτια Συντονιστική Επιτροπή που έχει συγκροτηθεί για τους Δασικούς Χάρτες, επέδωσε Ψήφισμα αρχικά στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και στην συνέχεια με μηχανοκίνητη πορεία έφτασε στην Περιφέρεια Κρήτης για τον ίδιο σκοπό.

Ο Πολιτευτής και Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου Φαιστού Γιώργος Σταθοράκης, στέλεχος της Δημοτικής Παράταξης Φαιστού «Ο Τόπος Μας Μπροστά», ο οποίος έδωσε το παρών στην κινητοποίηση, έκανε λόγο για «Ένα τεράστιο πρόβλημα που αφορά όλους τους Κρήτες καθώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να αλλάξουν χέρια περιουσίες και να περάσουν στην κατοχή του κράτους ως δασικές εκτάσεις με ότι αυτό συνεπάγεται. Ας μην ξεχνάμε ότι έχει ήδη ψηφιστεί νόμος που επιτρέπει την αλλαγή χρήσης από δασική έκταση για δημιουργία μονάδων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας…».

Το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου με ανακοίνωση του αναφέρει ότι «στηρίζει το δίκαιο αίτημα της Παγκρήτιας Επιτροπής αγώνα Κρήτης που αντιδρούν στην ανάρτηση των δασικών χαρτών, που προκάλεσε μεγάλα προβλήματα με το καθεστώς των ιδιοκτησιών, το οποίο αμφισβητείται, με αποτέλεσμα τεράστιες εκτάσεις να χαρακτηρίζονται αυτόματα δασικές, καθώς όπως αναφέρουν, χιλιάδες είναι οι ιδιοκτήτες –ιδιώτες αλλά και δημόσιοι φορείς – που βλέπουν τις περιουσίες τους να έχουν αλλάξει χρήση. Συντασσόμαστε στο πλευρό των αγροτών».

Η σημερινή συμβολική διαμαρτυρία αφορούσε όλη την Κρήτη αφού είχαν προγραμματιστεί μηχανοκίνητες πορείες σε όλους τους νομούς του νησιού ενάντια στην ανάρτηση των δασικών χαρτών που, όπως αναφέρουν οι αγρότες, με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε «σημαίνει το τέλος της ιδιοκτησίας και της περιουσίας των Κρητικών»!