Άκουσον άκουσον
Η λίστα με τα ψώνια
Ο κορωνοϊός δεν έφερε μόνο ζημιές στην αγορά αλλά και… κέρδη αφού κατακόρυφη είναι η αύξηση των πωλήσεων σε 5 κατηγορίες προϊόντων: υγρά καθαριστικά/απολυμαντικά (αύξηση 721%), μαντηλάκια και αντιβακτηριδιακά (αύξηση 709,3%), αντισηπτικά υγρά (αύξηση 495,5%), σαπούνια (αύξηση 204%) και χλωρίνη (αύξηση 85,5%). Αντίστοιχα, στα τρόφιμα το πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι που παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9% και ακολουθούν τα ζυμαρικά με αύξηση 140,1%, τα όσπρια με αύξηση 136,4%, το ρύζι με αύξηση 126,2% και το γάλα εβαπορέ με αύξηση 90,7%. Παρακολουθώντας συστηματικά την αγοραστική συμπεριφορά σε παγκόσμιο επίπεδο, βλέπουμε την τάση των καταναλωτών mσε πολλές χώρες του κόσμου να αποθεματοποιούν είδη προληπτικής προστασίας, όπως μάσκες προστασίας και απολυμαντικά τζελ, καθώς επίσης και βασικά προϊόντα διατροφής, όπως είναι
τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα, το αλεύρι, η ζάχαρη και το εμφιαλωμένο νερό. Ταυτόχρονα οι καταναλωτές προσπαθούν να θωρακίσουν την υγεία τους αυξάνοντας τις αγορές φρέσκων φρούτων και λαχανικών, βιταμινών, καθώς και συμπληρωμάτων
διατροφής οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν.