Άκουσον άκουσον
Ξεστολίστε βρε παιδιά!
Το να περνάς από πλατείες και κεντρικά σημεία κωμοπόλεων & χωριών του κρητικού νότου και να βλέπεις «φουλ» … χριστουγεννιάτικους στολισμούς, τόσο παράταιρους και «εκτός τόπου και χρόνου» πια, καθώς οδεύουμε ήδη προς το τέλος του πρώτου μήνα του νέου έτους, δείχνει το παράλογο που ισχύει κάθε χρόνο με τα γιορτινά στολίσματα –χριστουγεννιάτικα δέντρα, λαμπιόνια, Άη Βασίληδες, έλκηθρα, ταράνδους κι όλα τα σχετικά. Την ώρα που οι Δήμοι, Σύλλογοι, Φορείς (και όσοι τέλος πάντων έχουν αναλάβει να στολίσουν γιορτινά και τους ευχαριστούμε γι΄ αυτό) καθυστερούν τους στολισμούς που γίνονται τις περισσότερες φορές «στο παραπέντε», όταν πια περάσουν οι γιορτές –και
περνάνε δυστυχώς γρήγορα- βαριόμαστε πια να βλέπουμε -κατόπιν εορτής- στολίσματα που όχι μόνον δεν μας προκαλούν ευχαρίστηση αλλά μας μελαγχολούν…