Άκουσον άκουσον
Περάστε, πληρώστε, τελειώσατε!
Ο κλάδος των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα εστιάζει στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών
Ο κλάδος των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα βρίσκεται σε μια περίοδο αλλαγών, εστιάζοντας και στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, όπως τα αυτόματα ταμεία εξυπηρέτησης «κάτι που προσφέρει ευκολία & εξοικονόμηση χρόνου» – σε βάρος ασφαλώς των θέσεων εργασίας. Η αλυσίδα Lidl έχει ως στόχο να διαθέτει αυτόματα ταμεία σε όλα της τα καταστήματα έως το 2026, ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος και η METRO (My Market) τοποθετούν αντίστοιχα ταμεία σε καταστήματά τους, δίπλα στα ταμεία… με ταμία, που παραμένουν. Παράλληλα, η Μασούτης εισήγαγε το μέτρο αυτό πριν από δύο χρόνια, ενώ και άλλες αλυσίδες ακολουθούν την ίδια λογική.