Άκουσον άκουσον
Πρώτο κουδούνι
Η νέα σχολική χρονιά φέρνει αλλαγές στο ωράριο αποχώρησης των μαθητών του ολοήμερου σχολείου
Την άλλη βδομάδα και συγκεκριμένα την επόμενη Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς, με τον καθιερωμένο αγιασμό. Όσον αφορά καθηγητές
και δασκάλους, έπρεπε να είναι στη θέση τους από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες προετοιμασίες. Η νέα σχολική χρονιά φέρνει αλλαγές στο
ωράριο αποχώρησης των μαθητών του ολοήμερου σχολείου: Στο νηπιαγωγείο καθιερώνεται η δυνατότητα αποχώρησης και στις 17.30, ενώ η πρωινή προσέλευση μπορεί να ξεκινήσει στις
07.45. Επίσης, για τους μαθητές του δημοτικού, προστίθεται φέτος η δυνατότητα αποχώρησης στις 14.55. Συγκεκριμένα οι μαθητές δημοτικού που θα παρακολουθούν το πρόγραμμα του αναβαθμισμένου ολοήμερου, θα μπορούν να σχολάνε από αυτό και στις 14.55 με το πέρας της 1ης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης. Όσον αφορά τη λειτουργία του απλού ολοήμερου προγράμματος, η αποχώρηση των μαθητών συνεχίζεται με τα περυσινά δεδομένα.