Άκουσον άκουσον

Σημαία στο μπαλκόνι

Σημαία στο μπαλκόνι

Είναι ωραίο μια ελληνική σημαία, με ή χωρίς αφορμή εθνικής επετείου, να στολίζει το μπαλκόνι μας

A-
A+
02/11/2024 | 12:02

Κάποτε ο στολισμός μιας ελληνικής σημαίας, μέρες μιας εθνικής επετείου, στο μπαλκόνι ενός σπιτιού, στην πρόσοψη ενός καταστήματος, μιας υπηρεσίας ήταν κάτι το αυτονόητο. Στην εποχή μας έχουμε φτάσει στο σημείο αυτόν το στολισμό να τον θεωρούν κάποιοι έως και υπερβολή για να μην πούμε να τον θεωρούν ως σημάδι «εθνικοφροσύνης» που επιδέχεται αρνητική κριτική. Ειδικά αυτό το τελευταίο ας το αφήσουμε ασχολίαστο και ας πούμε και μεις το (κάποτε) αυτονόητο: Είναι ωραίο μια ελληνική σημαία, με ή χωρίς αφορμή εθνικής επετείου, να στολίζει το μπαλκόνι μας, ως τιμή πρωτίστως σε αυτούς που εδωσαν το αίμα τους για τη δική μας λευτεριά.