Νότια Κρήτη

Οριστικό: Επέστρεψε στην Φαιστό ο Ανωγειανάκης

Οριστικό: Επέστρεψε στην Φαιστό ο Ανωγειανάκης

Το φλέρτ των δυο πλευρών κατέληξε σε γάμο

A-
A+
24/07/2018 | 11:02

Τα χέρια έδωσε η διοίκηση της Φαιστού με τον Στέλιο Ανωγειανάκη .

Ο έμπειρος τεχνικός θα αναλάβει την Μεσαρίτικη ομάδα για άλλον ένα χρόνο , τον δεύτερο συνεχόμενο .

Σε δηλώσεις του στο Primasport.gr τόνισε :

”Έχουμε ήδη καθυστερήσει.

Η ομάδα θέλει ενίσχυση με τουλάχιστον έξι ποδοσφαιριστές Από την δική μου πλευρά έχω ξεκινήσει τις επαφές προκειμένου να κλειστούν τα φιλικά προετοιμασίας ώστε να είμαστε όσο τον δυνατόν πιο έτοιμοι για την έναρξη του πρωταθλήματος.

Το κλίμα είναι αρκετά καλό και το συμβούλιο είναι κοντά στην ομάδα.

Είμαι πεπεισμένος ότι μέσα από σκληρή δουλειά θα μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε την όσο γίνεται γρηγορότερη παραμονή στην κατηγορία.”