Νότια Κρήτη
Επείγον αίτημα διορισμών επιπλέον καθαριστών/στριών στις σχολικές μονάδων του Δήμου Γόρτυνας
Επείγον αίτημα διορισμών επιπλέον καθαριστών/στριών (ΙΔΙΟΞ), για την άμεση κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων του Δήμου Γόρτυνας
Με περισσή έκπληξη παρατηρήσαμε ότι μετά την τοποθέτηση
στις σχολικές μονάδες του Δήμου Γόρτυνας των Καθαριστών/στριων
(ΙΔΟΧ), οι ανάγκες των σχολείων μας δεν καλύφθηκαν επαρκώς και
μάλιστα εν μέσω Κορονοϊού…
Έτσι, ο Δήμος Γόρτυνας αντιμετωπίζει πολύ σοβαρό πρόβλημα
προκειμένου να ανταποκριθεί στις πρωτόγνωρες τεράστιες ανάγκες
καθαριότητας – λόγω του Covid 19 – των σχολικών μονάδων, με ότι αυτό
συνεπάγεται για τις συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής των μαθητών και
των εκπαιδευτικών μας.
Το Υπουργείο Εσωτερικών ενέκρινε 3 θέσεις πλήρους και 18
μερικής απασχόλησης για όλα τα σχολεία του Δήμου Γόρτυνας, αριθμός
απίστευτα μικρός, που σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις
πραγματικές ανάγκες μας, μιας και απαιτούνται τουλάχιστον 9 θέσεις
πλήρους και 11 μερικής απασχόλησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
και τουλάχιστον 3 θέσεις πλήρους και 2 μερικής απασχόλησης στην
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Άλλωστε, δεν υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης εργαζομένων
από το ένα σχολείο στο άλλο, καθώς όχι απλά δεν επαρκεί ο αριθμός
τους, αλλά ούτε και οι κατάλληλες προϋποθέσεις (κακό οδικό δίκτυο,
μεγάλες αποστάσεις, ελλειψη συγκοινωνίας κ.ά.) για να εφαρμοστεί
κάτι τέτοιο.
Βέβαια, γνωρίζουμε ότι σε πολλούς Δήμους της χώρας μας,
εγκρίθηκαν θέσεις πλήρους απασχόλησης σε σχολεία με 7 – 9 αίθουσες,
ενώ στο Δήμο Γόρτυνας, σε σχολεία με 9 – 12 αίθουσες εγκρίθηκαν
μόνο θέσεις μερικής απασχόλησης. Δύο μέτρα και δύο σταθμά…
Πρόκειται για κατάφωρη αδικία σε βάρος των μαθητών μας και
των εκπαιδευτικών μας κι αυτό πρέπει να διορθωθεί άμεσα,διαφορετικά να είστε έτοιμοι για την ανάληψη των ευθυνών σας λόγω
της ελλιπούς καθαριότητας και στην περίπτωση «έκρηξης υγειονομικής
βόμβας» της επιδημίας στα σχολεία μας…
Ζητάμε την άμεση τοποθέτηση όσων Καθαριστών/στριών
απαιτούνται για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων του
Δήμου Γόρτυνας, για την πληρέστερη προστασία της Δημόσιας Υγείας
και την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών μας.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΜΕΣΑΡΑΣ «ΦΑΙΣΤΟΣ»
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος: Γρηγόρης Γιαμαλάκης
Ο Γεν.Γραμματέας: Τίτος Ζερβάκης