Ελλάδα

Αναμένεται το πόρισμα για την κατάσταση του λιμανιού στην Κω

Αναμένεται το πόρισμα για την κατάσταση του λιμανιού στην Κω

Εξετάζεται τρόπος για να μεταφερθούν με φέρι- μπόουτ επιβάτες και αυτοκίνητα σε γειτονικά λιμάνια.

A-
A+
22/07/2017 | 20:21

Απόψε αναμένονται, σύμφωνα με πληροφορίες, τα αποτελέσματα από την επιθεώρηση που γίνεται στο λιμάνι της Κω και τις γύρω υποδομές.

Από το πρωί, το λιμάνι είναι στο «μικροσκόπιο» ειδικών και καθηγητών Πανεπιστημίου, που μετέβησαν εκεί από την Αθήνα για το σκοπό αυτό. Αντιθέτως, με μικρή καθυστέρηση έφθασαν δύτες, οι οποίοι και βούτηξαν σήμερα το απόγευμα.

Σημειώνεται ότι το πρόβλημα στο λιμάνι της Κω, μετά τον ισχυρό σεισμό των 6,4 Ρίχτερ που έπληξε το νησί, είναι μεγάλο, ενώ υπάρχουν ζημιές υπάρχουν σε όλο το παραλιακό μέτωπο, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο υπουργός ενημέρωσε ότι θα φθάσουν στο νησί ειδικοί λιμενολόγοι της Διεύθυνσης Λιμενικών Έργων του υπουργείου Υποδομών, για να εκτιμήσουν τις ζημιές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται το ενδεχόμενο, επειδή το νησί δεν έχει δεύτερο λιμάνι, να χρησιμοποιηθούν φερι μποουτ, προκειμένου να μεταφέρουν επιβάτες και αυτοκίνητα, από και προς την Κω, σε λιμάνια γειτονικών νησιών που είναι προσεγγίσιμα από τα μεγάλα πλοία.

Όπως ανέφερε παράλληλα ο υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, δύτες αναμένεται να πραγματοποιήσουν κατάδυση στο λιμάνι προκειμένου να υπάρξει μία πρώτη εκτίμηση της κατάστασης.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι από την πρώτη εικόνα το κρηπίδωμα φαίνεται να είναι εντάξει παρά το γεγονός ότι ένα μεγάλος μέρος του λιμανιού έχει υποστεί καθίζηση. «Στην περίπτωση που το κρηπίδωμα είναι εντάξει θα εξετάσουμε την κατασκευή μίας ράμπας προκειμένου να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν τα πλοία της ακτοπλοΐας» ανέφερε.

Σημειώνεται ότι λόγω των ζημιών που προκλήθηκαν δεν προσέγγισαν το λιμάνι του νησιού το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Βlue star 2» και το «Βlue star paros».