Ελλάδα

Βρέθηκε ο 26χρονος τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί

Βρέθηκε ο 26χρονος τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί

A-
A+
05/08/2017 | 20:21

Αίσιο τέλος είχε σύμφωνα με το lamiareport, το θρίλερ της εξαφάνισης του 26χρονου που έφυγε από το σπίτι του στον Πειραιά την περασμένη Τετάρτη (2/8/17) και η μηχανή του βρέθηκε εγκαταλελειμμένη στο 191ο χλμ Αθηνών-Λαμίας, κοντά στο Μώλο.

Τον νεαρό εντόπισε πλήρωμα του Β’ ΤΤ Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ να κινείται πεζός στις 17.15 το απόγευμα του Σαββάτου στο 194ο χιλιόμετρο στο ρεύμα προς Αθήνα λίγο πριν τα διόδια της Αγίας Τριάδας.

 

Αφυδατωμένος αλλά χωρίς να φέρει κάποιο εξωτερικό τραύμα παρέμεινε με τους αστυνομικούς μέχρι που στο σημείο έφτασε πλήρωμα του ΕΚΑΒ να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο Λαμίας για προληπτικό έλεγχο.