Ελλάδα

Εκκενώνεται το Ελληνικό από τους πρόσφυγες

Εκκενώνεται το Ελληνικό από τους πρόσφυγες

Περίπου 450 πρόσφυγες θα μεταφερθούν σε δομές στη Θήβα, στα Οινόφυτα και στο Δερβένι.

A-
A+
02/06/2017 | 11:49

Ξεκίνησε πριν από λίγο η επιβίβαση των πρώτων προσφύγων από τις τρεις δομές του Ελληνικού στα πούλμαν που έχει μισθώσει ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης. Προτεραιότητα δίνεται στις οικογένειες, οι οποίες κατά την καταγραφή που έγινε τις προηγούμενες ημέρες από το υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής και το ΔΟΜ πήραν ένα σημείωμα με το νούμερο του κοντέινερ στο οποίο θα διαμείνουν στη νέα δομή φιλοξενίας στη Θήβα, σύμφωνα με πηγές της Ελληνικής Αστυνομίας.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι μέχρι στιγμής η επιχείρηση εξελίσσεται ομαλά χωρίς αντιδράσεις και με τη παρουσία εκπροσώπων του ΔΟΜ και παρατηρητών της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Ωστόσο, όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής του ΚΕΕΡΦΑ Πέτρος Κωνσταντίνου, χθες το βράδυ περίπου 25 οικογένειες που διαμένουν στην αίθουσα αφίξεων του παλαιού αεροδρομίου αντέδρασαν για τη μεταφορά τους στη Θήβα, ζητώντας να πάνε σε διαμερίσματα.Όπως έγινε γνωστό από τους μεμονωμένους πρόσφυγες περίπου 60 θα μεταφερθούν στη Θήβα, 50 στα Οινόφυτα και 50 στο Δερβένι.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη νύχτα είχε ξεκινήσει η προσπάθεια να αδειάσει ο χώρος.Η εκκένωση θα γίνει με τη χρήση λεωφορείων τα οποία θα μεταφέρουν σταδιακά περίπου 450 μετανάστες που μένουν αυτή τη στιγμή στο Ελληνικό.

Κλούβες, περιπολικά και μοτοσικλέτες σχημάτισαν έναν κλοιό περιμετρικά των κτηρίων. Υπήρξε έντονη κινητικότητα, με τους αστυνομικούς να μην επιτρέπουν την πρόσβαση σε κανέναν μη διαπιστευμένο.

Πηγή ΑΠΕ- ΜΠΕ