Ελλάδα

Στα χέρια των Αρχών ο σκληρός δίσκος του παιδόφιλου καθηγητή μουσικής

Στα χέρια των Αρχών ο σκληρός δίσκος του παιδόφιλου καθηγητή μουσικής

Ο 60χρονος φλαουτίστας δίδασκε δύο φορές το μήνα και στο Δημοτικό Ωδείο Ηρακλείου.

A-
A+
12/09/2017 | 8:24

Σε περίπου 15 μέρες θα είναι οι ειδικοί των εργαστηρίων τις ΕΛ.ΑΣ έτοιμοι να αποκωδικοποιήσουν πλήρως τα κρυπτογραφημένα αρχεία του Παναγιώτη Δράκου, του φλαουτίστα που ασελγούσε σε ανήλικες μαθήτριες του και μάλιστα μέσα στο Ωδείο που τους δίδασκε μουσική.

Οι αστυνομικοί που πραγματοποίησαν έρευνα στο σπίτι του, ανακάλυψαν στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή κρυπτογραφημένα αρχεία, για τα οποία εκτιμούν πως περιέχουν φωτογραφίες και με άλλες μαθήτριες του στις οποίες ασελγούσε.

Άλλωστε στο κινητό του τηλέφωνο έχουν ήδη ανακαλύψει φωτογραφίες με τα δυο κοριτσάκια 9 και 11 ετών, στα οποία αντί για μάθημα φλάουτου, έβγαζε τα αρρωστημένα σεξουαλικά του ένστικτα.

Κατά συνέπεια εκτιμάται από τους Αστυνομικούς πως και τα κρυπτογραφημένα αρχεία περιέχουν αποσπάσματα από τις πράξεις του “Δράκου του Ωδείου”.

Συνομιλίες με άλλους παιδόφιλους

Παράλληλα και σύμφωνα με πληροφορίες βρέθηκε στον υπολογιστή του 55χρονου, αρχείο με συνομιλίες με άλλους παιδόφιλους ανά το κόσμο, μέσω του λεγόμενου σκοτεινού διαδικτύου, που έχει εξελιχθεί σε “γόνιμο έδαφος” για τις αρρωστημένες προθέσεις παιδεραστών από ολόκληρο το πλανήτη.

Υπενθυμίζεται πως ο Παναγιώτης Δράκος συνελήφθη την περασμένη εβδομάδα έπειτα από καταγγελία των γονιών μιας 9χρονης μαθήτριας του, που αρνείτο πεισματικά να ξαναπάει για μάθημα με το “δάσκαλο”, καθώς αποκάλυψε στους γονείς της τα όσα φρικιαστικά συνέβαιναν στο Ωδείο.

Δίδασκε και στο Ηράκλειο 

Ωστόσο σοκ έχει προκαλέσει η αποκάλυψη ότι ο παιδόφιλος μουσικός δίδασκε και στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο.

Συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψε το «Ράδιο Κρήτη», υπήρχε συνεργασία του 60χρονου φλαουτίστα Παναγιώτη Δράκου με το δημοτικό ωδείο Ηρακλείου.

Ο 60χρονος ερχόταν στο Ηράκλειο δύο φορές το μήνα και δίδασκε φλάουτο στην ορχήστρα νέων του δημοτικού ωδείου, ωστόσο, ευτυχώς, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΗΚΕΗ, Γιώργο Τσαγκαράκη, η διδασκαλία, γινόταν πάντα, παρουσία καθηγήτριας του δημοτικού ωδείου.