Ελλάδα

Συλλήψεις στο κέντρο της Αθήνας για ναρκωτικά

Συλλήψεις στο κέντρο της Αθήνας για ναρκωτικά

Η Αστυνομία συνέλαβε εννέα άτομα στο Πεδίον του Άρεως για διακίνηση ναρκωτικών.

A-
A+
17/06/2017 | 9:47

Εννέα άτομα συνελήφθησαν σε ειδική επιχείρηση της αστυνομίας στο Πεδίον του Άρεως, για την πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας.

Πρόκειται για δύο Έλληνες, τρεις Πακιστανούς, δύο Γεωργιανούς, έναν πολίτη Καζακστάν και έναν από το Μπαγκλαντές, οι οποίοι κατηγορούνται για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών. Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 37 ναρκωτικά δισκία καθώς και μικροποσότητα μεθαμφεταμίνης.

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Πηγή: ΑΠΕ