Ελλάδα

Tέλος στην ζωή του έδωσε ο επιχειρηματίας Μαμιδάκης της Jetoil !

Tέλος στην ζωή του έδωσε ο επιχειρηματίας Μαμιδάκης της Jetoil !

Βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του !

A-
A+
03/07/2016 | 15:46

Τέλος στη ζωή του έβαλε χτες το μεσημέρι  ο 84χρονος πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Jetoil, Κυριάκος Μαμιδάκης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τον Κυριάκο Μαμιδάκη βρήκε νεκρό ο γαμπρός του λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι. Κατά τις ίδιες πληροφορίες κοντά στον επιχειρηματία βρέθηκε ένα πιστόλι που κατείχε νόμιμα.

Στις αρχές Ιουνίου η εταιρεία Mamidoil Jetoil της οικογένειας Μαμιδάκη, είχε καταθέσει αίτηση για υπαγωγή της στην προπτωχευτική διαδικασία του άρθρου 99!

Η πτώχευση της Mamidoil Jetoil

Η εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών Mamidoil Jetoil είχε καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα. Στην αίτησή της επικαλέστηκε πρόβλημα ρευστότητας, ενώ οι υποχρεώσεις προς τους πιστωτές και το Δημόσιο έφθαναν στο τέλος του 2015 τα 314 εκατ. ευρώ (από αυτά 173 εκατ. σε τράπεζες και 78 σε προμηθευτές) και τα ταμειακά διαθέσιμα περί τα 600.000 ευρώ – ενώ οι απαιτήσεις της εταιρείας από πελάτες κ.λπ. ήταν 174 εκατ.

Ο πατριάρχης της οικογένειας και του Ομίλου, ο Γιώργος Μαμιδάκης, λέγεται ότι πριν ασχοληθεί με τα πετρελαιοειδή, πουλούσε ροδέλαιο. Μετά την κατοχή, ίδρυσε την εταιρεία που θα γινόταν η αρχή για τον Όμιλο Mamidoil- Jetoi. Η πετρελαϊκή κρίση του Σουέζ ήταν η αφορμή για να «γεννηθεί» η επιχειρηματική ιστορία της οικογένειας Μαμιδάκη. Στράφηκε στην Ανατολή και έχοντας καλή σχέση με τους Ρώσους έκλεισε συνεργασία για την αποκλειστική αντιπροσώπευση των πετρελαίων τους μέχρι το 1981.

Η εταιρεία καυσίμων, έφτασε να αποτελεί την τρίτη δύναμη της αγοράς, με μερίδιο 8,5%, με δίκτυο 600 πρατηρίων, με πέντε θυγατρικές στα Βαλκάνια.

Ταυτοχρόνως η οικογένεια δραστηριοποιήθηκε στη ναυτιλία, την εμπορία αυτοκινήτων, τα ξενοδοχεία, τους πολυχώρους, την παραγωγή και τυποποίηση ελαιολάδου και κρασιού.

Τα μεγάλα προβλήματα για τη Jetoil άρχισαν πέρυσι, όταν η εταιρεία αναγκάστηκε να διακόψει την τροφοδοσία στη Νότια Ελλάδα και τα πρατήρια άλλαξαν σήμα. Η εταιρεία προσπάθησε να κρατήσει το δίκτυο της βόρειας Ελλάδας και των νησιών, αλλά τα προβλήματα κορυφώθηκαν στο τέλος τους περασμένου χρόνου, με αποτέλεσμα το δίκτυο να την εγκαταλείπει με ταχείς ρυθμούς.

 

 

Πηγή: πληροφορίες: newsbeast.gr