Ελλάδα

Τετράχρονο παιδί έκανε “βουτιά” από μπαλκόνι στη Θεσσαλονίκη

Τετράχρονο παιδί έκανε “βουτιά” από μπαλκόνι στη Θεσσαλονίκη

Το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς" σοβαρά τραυματισμένο.

A-
A+
11/06/2017 | 18:09

Ένα τετράχρονο αγόρι έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το μεσημέρι της Κυριακής.

Το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» και σύμφωνα με την ιστοσελίδα thestival είναι σοβαρά τραυματισμένο.

Αδιευκρίνιστες είναι οι συνθήκες υπό τις οποίες το παιδί έκανε «βουτιά» από το μπαλκόνι.

Iefimerida.gr