Ελλάδα

Θησείο: Έκανε γκράφιτι στα τρένα και σκοτώθηκε από ηλεκτροπληξία

Θησείο: Έκανε γκράφιτι στα τρένα και σκοτώθηκε από ηλεκτροπληξία

Ο 19χρονος Γάλλος πιθανότατα ακούμπησε σε κάποιο καλώδιο ενώ βρισκόταν ανάμεσα σε δύο βαγόνια.

A-
A+
31/08/2017 | 9:39

Σε ηλεκτροπληξία οφείλεται ο θάνατος του 19χρονου Γάλλου που άφησε την τελευταία πνοή του ενώ έκανε γκράφιτι στο σταθμό του ηλεκτρικού στο Θησείο το απόγευμα της Τετάρτης.

Ο άτυχος νεαρός βρισκόταν μαζί με άλλους δύο συνομήλικούς του στο σταθμό όπου είχαν πάει για να κάνουν γκράφιτι σε συρμούς.

Ο 19χρονος πιθανότατα ακούμπησε σε κάποιο καλώδιο ενώ βρισκόταν ανάμεσα σε δύο βαγόνια.

Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί και πυροσβέστες, ενώ ο νεαρός διακομίστηκε με ασθενοφόρο σε νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η αστυνομία.

Πηγή: Πρώτο θεμα.gr