επικαιρότητα
Εικόνες ντροπής σε δημοτικό σχολείο ημιορεινού χωριού του Δήμου Φαιστού
Όταν μας περιέγραψαν την κατάσταση του συγκεκριμένου Δημοτικού σχολείου, πιστέψαμε ότι μάλλον πρόκειται για υπερβολές . Όταν όμως το διαπιστώσαμε με τα ίδια μας τα μάτια, πραγματικά μείναμε άφωνοι. Ποτέ δεν μπορούσαμε να φανταστούμε τις εικόνες που αντικρίσαμε. Ένα σχολείο σε προνομιούχο θέση στο χωριό με πολύ μεγάλους χώρους μέσα και έξω βανδαλισμένο και σε πλήρη εγκατάλειψη, Εικόνες ντροπής παντού.
Τα κεραμίδια της οροφής σπασμένα και η ξύλινη σκαλωσιά τρύπια δίνουν την εντύπωση πρόσφατου βομβαρδισμού … Ο περιβάλλον χώρος γεμάτος αγριόχορτα, οι αίθουσες ανοικτές , οι χάρτες και άλλα εποπτικά μέσα διδασκαλίας σκόρπια και κατεστραμμένα όπως και τα παλιά θρανία που σε όλους μας κάτι θυμίζουν , βανδαλισμένα και κατεστραμμένα σε παρακείμενη αποθήκη.
Ίσως αύριο κιόλας οι τοπικοί φορείς θα πρέπει να παρέμβουν να σώσουν ότι μπορεί να σωθεί. Για την ιστορία και μόνο , για την παράδοση του χωριού .
Ενας τέτοιος “ιερός” χώρος που έδωσε ” φτερά ” και “φώτα” σε τόσες γενιές δεν μπορεί να παρουσιάζει αυτή την απαράδεκτη κατάσταση; Παρόμοιες εικόνα βέβαια συναντάμε και σε πολλά άλλα χωριά της υπαίθρου . Υπάρχουν πολλά εποπτικά είδη που σκουριάζουν ή σαπίζουν σε αποθήκες . Πολλά από αυτά θα μπορούσαν να συντηρηθούν και να εκτεθούν στη συνέχεια . Ίσως είναι μιά ευκαιρία να παρθούν πρωτοβουλίες και στο συγκεκριμένο σχολείο να στεγαστεί ένα μουσείο παιδείας που λείπει από το Δήμο Φαιστού .
Ή τέλος πάντων ας αξιοποιηθεί με τρόπο αυτοί κρίνουν πιό κατάλληλο .

