επικαιρότητα
Επιμνημόσυνη δέηση και έπαρση σημαίας στη κορυφή της Λαβυρίνθου!








Και επίσημα πλέον κυματίζει στο λόφο της Λαβυρίνθου το εθνικό μας σύμβολο μετά από μια σεμνή τελετή που πραγματοποιήθηκε εκεί απόψε Τετάρτη 24/3’2021 με πρωτοβουλία του Γιάννη Κακουλάκη. Η τελετή ξεκίνησέ στις 4μμ το απόγευμα με επιμνημόσυνη δέηση υπέρ πεσόντων για την Πατρίδα από τον εφημέριο του Ρουφά παπά-Νεκτάριο , ενώ ακολούθησε έπαρση της σημαίας με τους παρευρισκόμενους να ψάλουν τον Εθνικό μας Ύμνο. Στη συνέχεια έγινε κατάθεση στεφάνων από τον , ενώ την ίδια στιγμή ακούστηκαν και κάμποσοι τιμητικοί πυροβολισμοί. Το όλο σκηνικό ομόρφυνε το άλογο που είχε ανεβάσει στη κορυφή ο Γιάννης Βεϊσάκης και από την παρουσία του βρακοφόρου Κωστή Μανιουδάκη και του Γιάννη με την παραδοσιακή κυλότα.