επικαιρότητα
Έρχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο στο Γεντί Κουλέ
Η ΠΑΕ ΟΦΗ θα παρουσιάσει συνέντευξη τύπου την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Η ΠΑΕ ΟΦΗ θα παρουσιάσει την Πέμπτη 2 Αυγούστου στο ξενοδοχείο IBIS στις 11 π.μ. σε συνέντευξη τύπου την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, με στόχο την ενημέρωση των φιλάθλων.
Παράλληλα, θα γίνει αναφορά στην κάρτα φιλάθλου, που είναι απαραίτητη με βάση το νόμο, ακόμα και για την έκδοση απλού εισιτηρίου, αλλά και για το εισιτήριο διαρκείας.
Θυμίζουμε ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα ισχύσει για πρώτη φορά στο Γεντί Κουλέ, στην προσεχή αγωνιστική περίοδο 2018-19, με αφορμή την επιστροφή της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ.