επικαιρότητα

Νεκρός από αστυνομικά πυρά ο ομογενής που ύψωσε την Ελληνική σημαία στην Αλβανία

Νεκρός από αστυνομικά πυρά ο ομογενής που ύψωσε την Ελληνική σημαία στην Αλβανία

Αιματηρό τέλος στην καταδίωξη του 35χρονου

A-
A+
28/10/2018 | 17:54

Νεκρός είναι σύμφωνα με αλβανικά ΜΜΕ ο ομογενής, ο οποίος άνοιξε πυρ στο Αργυρόκαστρο, αφού η Αστυνομία κατέβασε την Ελληνική σημαία που είχε υψώσει στο στρατιωτικό νεκροταφείο των Ελλήνων πεσόντων, στο πλαίσιο της επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Himara.gr, το περιστατικό συνέβη στις 10 το πρωί, όταν ο 35χρονος Βορειοηπειρώτης από τους Βουλιαράτες πυροβόλησε στον αέρα ενώπιον αστυνομικών προσπαθώντας να τους εμποδίσει να κατεβάσουν την ελληνική σημαία που βρισκόταν σε περίοπτη θέση στην περιοχή. Από τα πυρά του δεν τραυματίστηκαν αστυνομικοί, αλλά τοπικά ΜΜΕ ανήρτησαν φωτογραφίες με σημάδια στα περιπολικά από τις σφαίρες του καλάσνικοφ.

 Από την πρώτη στιγμή στήθηκε μεγάλη επιχείρηση της αστυνομίας με ελικόπτερα και ειδικές δυνάμεις προκειμένου να εντοπιστεί και να συλληφθεί.

Οι αλβανικές ειδικές δυνάμεις έκαναν φύλλο και φτερό την περιοχή προκειμένου να εντοπίσουν τον ομογενή, ο οποίος φέρεται να κρύφτηκε στο υδραγωγείο του χωριού.

Όταν οι δυνάμεις της RENEA έφτασαν εκεί, σύμφωνα με την ανακοίνωση της αλβανικής αστυνομίας, ο 35χρονος αρνήθηκε να παραδοθεί και άρχισε να πυροβολεί, με αποτέλεσμα να δεχτεί τα πυρά των ειδικών δυνάμεων και να πέσει νεκρός.