επικαιρότητα

Σοκ: Ιδιοκτήτης εστιατορίου σκότωσε και σέρβιρε στους πελάτες… το κρέας του νεκρού

Σοκ: Ιδιοκτήτης εστιατορίου σκότωσε και σέρβιρε στους πελάτες… το κρέας του νεκρού

Παγκόσμιο σοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι ιδιοκτήτης ενός χορτοφαγικού εστιατορίου στην Ταΐλάνδη

A-
A+
01/11/2018 | 21:19

Δεν έχει προηγούμενο αυτό που συνέβη. Ιδιοκτήτης εστιατορίου σκότωσε έναν θαμώνα του μαγαζιού και για να εξαφανίσει το σώμα του το σέρβιρε στους πελάτες του εστιατορίου.

Όλα ξεκίνησαν όταν κάποιοι πελάτες απόρησαν καθώς βρήκαν κομμάτια κρέατος στα νουντλς τους. Τότε παραπονέθηκαν στις αρχές και η αντίδρασή τους οδήγησε σε μερικές φρικτές ανακαλύψεις.

Η έρευνα έδειξε ότι το κρέας δεν ήταν βοδινό ή χοιρινό, αλλά στην πραγματικότητα ήταν ανθρώπινη σάρκα.

Οι άνδρες της αστυνομίας βρήκαν τους τοίχους της κουζίνας του εστιατορίου γεμάτους αίματα. Όπως αποκάλυψαν σε εκείνο το σημείο είχε δολοφονηθεί ένας 61χρονος, ο οποίος ήταν τακτικός πελάτης του εστιατορίου.

Σύμφωνα με όσα σημειώνει η dailymail ο 61χρονος τσακώθηκε με τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου και πάνω στον καυγά αυτός τον σκότωσε.

Για να ξεφορτωθεί το άψυχο σώμα του τον τεμάχισε και σέρβιρε κομμάτια από το κορμί του στους πελάτες.