Παράξενα

Πήρε εξιτήριο το πιό μικρό μωρό του κόσμου ένα χρόνο μετά

Πήρε εξιτήριο το πιό μικρό μωρό του κόσμου ένα χρόνο μετά

A-
A+
10/08/2021 | 8:20

Ένα μωρό που θεωρείται το μικρότερο στον κόσμο κατά τη γέννηση, πήρε εξιτήριο από νοσοκομείο της Σιγκαπούρης μετά από 13 μήνες εντατικής θεραπείας.

Η Kwek Yu Xuan ήταν μόλις 212 γραμμάρια – είχε δηλαδή το βάρος ενός μήλου – όταν γεννήθηκε και είχε μήκος 24 εκατοστά. Γεννήθηκε ακριβώς πριν τις 25 εβδομάδες, πολύ πριν δηλαδή από το μέσο όρο των 40 εβδομάδων.

Το ρεκόρ κατείχε ένα κορίτσι στις ΗΠΑ που ζύγιζε 245 γραμμάρια κατά τη γέννηση του το 2018, σύμφωνα με το μητρώο του Πανεπιστημίου της Αϊόβα για τα πιο μικρά μωρά.

Η Yu Xuan γεννήθηκε με επείγουσα καισαρική τομή τέσσερις μήνες νωρίτερα, αφού η μητέρα διαγνώστηκε με προεκλαμψία, μία επικίνδυνα υψηλή αρτηριακή πίεση που μπορεί να βλάψει ζωτικά όργανα και να αποβεί μοιραία τόσο για τη μητέρα όσο και για το μωρό. Πλέον η Yu Xuan ζυγίζει 6,3 κιλά.
Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/kosmos/exitirio-mikrotero-moro-kosmo-gennithike-oso-ena-milo