Κόσμος
Σπαρακτικό: 15χρονη αποχαιρετά με μία αγκαλιά το αγόρι της λίγο πριν αφήσει την τελευταία του πνοή
Έμεινε δίπλα του μέχρι το τέλος
Η 15χρονη Στέφανι Έβανς κι ο 16χρονος Μπλέικ Ουόρντ «έγραψαν» τη δική τους ιστορία αγάπης, συγκινώντας τον πλανήτη.
Οι δύο έφηβοι είχαν πάει για κολύμπι, μαζί με φίλους τους, στη δυτική Ουαλία.
Ο Μπλέικ Ουόρντ, που ήταν γυμνασμένος αλλά όχι πολύ καλός στο κολύμπι, παρασύρθηκε από τα ρεύματα.
Διεκομίσθη στο νοσοκομείο χωρίς τις αισθήσεις του.
Ύστερα από τέσσερις ημέρες, ελήφθη η απόφαση να αποσυνδεθεί από τα μηχανήματα που τον κρατούσαν στη ζωή.
Οι απαρηγόρητοι γονείς του, που δεν είχαν πάει μαζί στο ταξίδι, ήταν δίπλα του στο κρεβάτι μέχρι την τελευταία στιγμή όπως και η Στέφανι.
Τα όργανα του 16χρονου δωρήθηκαν έπειτα από επιθυμία της οικογένειάς του.
Η Στέφανι άφησε έξω από το σχολείο τους λουλούδια μαζί με ένα σημείωμα: «Για το μικρό μου αγόρι. Ξέρω ότι τώρα βρίσκεσαι σε ένα καλύτερο μέρος και δεν πονάς. Θα σε κάνω υπερήφανο, το υπόσχομαι, με άλλαξες σαν γυναίκα και με έκανες καλύτερο άνθρωπο. Λυπάμαι τόσο πολύ για αυτό που συνέβη. Είχαμε τα πάνω μας και τα κάτω μας, αλλά τα ξεπερνούσαμε όλα. Θα σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά και θα έχεις πάντα μια σημαντική θέση σε αυτήν. Αναπαύσου μικρό μου αγόρι, προσπάθησε να μην διασκεδάζει πολύ εκεί πάνω. Σε αγαπώ, άγγελέ μου. Καλό ύπνο, Στέφανι», έγραφε το συγκινητικό μήνυμα της 15χρονης.
Δημοσιοποίησε την συγκλονιστική φωτογραφία από το κρεβάτι του νοσοκομείου στο facebook και απέτισε φόρο τιμής στο «γοητευτικό, γενναίο, καλοσυνάτο» αγόρι.
Η Στέφανι πρόσθεσε: «Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ Μπλέικ, πέτα ψηλά μικρό μου αγόρι και θα σε κάνω υπερήφανο, σε αγαπώ και θα σε αγαπώ για πάντα»…
