επικαιρότητα

Αρκαλοχώρι: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις σεισμόπληκτες επιχειρήσεις

Αρκαλοχώρι: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις σεισμόπληκτες επιχειρήσεις

Το ποσό της ενίσχυσης κυμαίνεται από 3.000 έως 200.000 ευρώ. Προθεσμία υποβολής αιτήσεων έως 05/12.

A-
A+
22/11/2022 | 21:55

Άνοιξε στις 21 Νοεμβρίου η πλατφόρμα “myBusinessSupport” της ΑΑΔΕ για τη χορήγηση ενίσχυσης με τη μορφή επιχορήγησης σε επιχειρήσεις της Δημοτικής Ενότητας Αρκαλοχωρίου, οι οποίες υπέστησαν οικονομικές απώλειες κατά τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2021 που επιτάθηκαν από τους σεισμούς της 24ης Ιουλίου και της 27ης Σεπτεμβρίου 2021, σε συνέχεια της δημοσίευσης της σχετικής κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων, που προβλέπει αναλυτικά τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις (ΦΕΚ Β’ 5945/21.11.2022).

Το ποσό ενίσχυσης κυμαίνεται μεταξύ 3.000 και 200.000 ευρώ και υπολογίζεται βάσει συγκεκριμένου τύπου, ο οποίος λαμβάνει υπόψη τη μείωση του κύκλου εργασιών κατά τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2021, αφαιρούμενης της επιχορήγησης που ενδεχομένως έλαβαν οι δικαιούχοι από το σχήμα «Επιχορήγηση υφιστάμενων επιχειρήσεων που έχουν πληγεί από την πανδημία σε περιοχές που υπέστησαν μεγάλες φυσικές καταστροφές» του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Δικαιούχοι είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις κάθε νομικής μορφής, συμπεριλαμβανομένων των ατομικών, οι οποίες είναι υποκείμενες σε ΦΠΑ και υπόχρεες σε υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ κατά την 31η Δεκεμβρίου 2021, και έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα σε περιοχές της Δημοτικής Ενότητας Αρκαλοχωρίου που έχουν οριοθετηθεί βάσει της σχετικής ΚΥΑ.

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις υποβάλλουν αίτηση για τη χορήγηση της ενίσχυσης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα “myBusinessSupport” της ΑΑΔΕ (https://www. aade.gr/mybusinesssupport). Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 5 Δεκεμβρίου.