Νότια Κρήτη
Συγκλονίζει ο τραυματισμός της 15χρονης από τη Μεσαρά
Η υγεία του κοριτσιού βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση και παρακολουθείται από τους γιατρούς
«Παγωμένη» εξακολουθεί να είναι η Μεσαρά από τον τραυματισμό της 15χρονης στην Αθήνα από σοβά που έπεσε ενόσω περίμενε σε στάση λεωφορείου στους Αγίους Αναργύρους.
Το κορίτσι, σύμφωνα με το “Δια-SOS-τη τη Μεσαρά”, κατάγεται από περιοχή της Μεσαράς και συγκεκριμένα από τις Μοίρες, από την πλευρά του πατέρα της και από τα Πηγαϊδάκια Δήμου Φαιστού από την πλευρά της μητέρας της.
Η έφηβη κρίθηκε χθες αναγκαίο να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, καθώς έχει υπέστη κάκωση στο κεφάλι, με αιμορραγία. Η 14χρονη που είχε τις αισθήσεις της και μιλούσε αμέσως μετά τον τραυματισμό της, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ συνοδεία αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ στο νοσοκομείο Παίδων, όπου υποβλήθηκε σε εγχείρηση για την αφαίρεση επισκληριδίου αίματος. Παρά τον σοβαρό τραυματισμό, η υγεία της βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση, και οι γιατροί παρακολουθούν στενά την εξέλιξή της.
Για τις στιγμές που ακολούθησαν μετά την πτώση του σοβά στο κεφάλι της ανήλικης μίλησε μια εργαζόμενη στην περιοχή, η οποία πρόσφερε τις πρώτες βοήθειες στο κορίτσι μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο.

«Ακούω ένα θόρυβο και ξαφνικά τη μητέρα να φωνάζει το παιδί, το παιδί μου. Βοηθήστε να σηκωθεί το παιδί. Στην αρχή κατάλαβα ότι είχε γλιστρήσει και προσπαθούσε να σηκώσει το παιδί. Βγαίνω έξω κι βλέπω την κοπελίτσα να έχει χτυπήσει από το σοβά και το παιδί να μην έχει πολύ τις αισθήσεις του», λέει η κοπέλα που πρόσφερε τις πρώτες βοήθειες στην ανήλικη και συνεχίζοντάς, προσθέτει:
«Καλέσαμε το ασθενοφόρο, δώσαμε νεράκι στο παιδί, σκουπίσαμε το σημείο που είχε το χτύπημα και μετά την βάλαμε πλάγια. Από ό,τι καταλάβαμε είναι από την Κρήτη. Γιατί είπε ότι ήρθαν από την Κρήτη και της συνέβη αυτό το πράγμα. Πρέπει να είχαν κάποια δουλειά εδώ».
Ανησυχία προκαλούν οι συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το ατύχημα, καθώς το διώροφο κτίριο, από το οποίο αποκολλήθηκε το κομμάτι τσιμέντου, φαίνεται να μην έχει συντηρηθεί κατάλληλα. Σύμφωνα με μαρτυρίες και αποκλειστικά πλάνα, τα μπαλκόνια του κτιρίου παρουσιάζουν σημάδια φθοράς. Ο δημοτικός σύμβουλος Αγίων Αναργύρων – Καματερού, Δημήτρης Παυλαδέλης, δήλωσε ότι η ευθύνη της συντήρησης βαραίνει τους ιδιοκτήτες και ότι οι έλεγχοι είναι αρμοδιότητα της πολεοδομίας.