Ελλάδα

Ζητείται νέο πλοίο για τη σύνδεση της Κρήτης με Κύθηρα και Πελοπόννησο

Ζητείται νέο πλοίο για τη σύνδεση της Κρήτης με Κύθηρα και Πελοπόννησο

Υπό την πίεση των επιχειρηματιών το Υπουργείο προχωρά σε νέο διαγωνισμό για την κάλυψη της γραμμής.

A-
A+
18/07/2017 | 11:09

Σε νέο διαγωνισμό για την πολύπαθη ακτοπλοϊκή σύνδεση των Χανίων με τα Κύθηρα και την Πελοπόννησο προχωρά τώρα το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Η Λασιθιώτικη Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία (ΛΑΝΕ), που είχε μέχρι τώρα τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή, αλλά δεν μπορούσε εδώ και ένα μήνα να την εξυπηρετήσει λόγω ακινητοποίησης (από βλάβη) του πλοίου “Βιτσέντζος Κορνάρος”, κηρύχθηκε έκπτωτη από το υπουργείο, και πλέον η αγωνία επιβατών και επιχειρηματιών σε Κύθηρα, Αντικύθηρα, Χανιά, Καλαμάτα και Γύθειο είναι αν θα βρεθεί στον επικείμενο διαγωνισμό νέα ακτοπλοϊκή εταιρεία και νέο πλοίο ώστε να ξαναρχίσουν τα δρομολόγια που έχουν σταματήσει στην “καρδιά” της τουριστικής σεζόν…

Αναλυτικότερα, με ακινητοποιημένο εδώ και ένα περίπου μήνα το επιβατηγό πλοίο “Βιτσέντζος Κορνάρος” λόγω βλάβης, και με τα δρομολόγια στη συγκεκριμένη γραμμή να παραμένουν ανεκτέλεστα, το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αποφάσισε να αναλάβει δράση…

Με απόφαση λοιπόν του υφυπουργού Ναυτιλίας Νεκτάριου Σαντορινιού, που αναρτήθηκε στη “Διαύγεια”, η Λασιθιώτικη Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία (ΛΑΝΕ) κηρύχθηκε έκπτωτη από τη συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή, με μερική κατάπτωση της εγγυητικής της επιστολής. Συγκεκριμένα, με την απόφαση κηρύχθηκε έκπτωτη «η υπ’ αριθμ. 2252.1.3.1/1593/2017/10.1.2017 σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών α) Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Καστέλι και επιστροφή, β) Πειραιάς – Κύθηρα – Καστέλι και επιστροφή, γ) Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Καστέλι και επιστροφή και δ) Καλαμάτα – Κύθηρα – Καστέλι».

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, το υπουργείο προχωρά και στη μερική κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης της σύμβασης (ποσού 400.868 ευρώ) και συγκεκριμένα «κατά το ποσό των 186.165,19 ευρώ το οποίο αναλογεί στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο το εν λόγω πλοίο δε δύναται να εξυπηρετήσει την συγκεκριμένη γραμμή, υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με τους όρους της ανωτέρω σύμβασης και της σχετικής προκήρυξης.

Στο υπουργείο έχει ξεκινήσει από τις προηγούμενες ημέρες η διαδικασία αναζήτησης νέου πλοίου προκειμένου να συνεχιστεί η εκτέλεση του δρομολογίου, που θεωρείται μείζονος σημασίας για τους κατοίκους και επιχειρηματίες στα Κύθηρα, στα Αντικύθηρα και στο Καστέλι.

 

Πηγή: neakriti.gr