Νότια Κρήτη

“ΟΧΙ” στην ουσιαστική κατάργηση της εκτός σχεδίου δόμησης!

“ΟΧΙ” στην ουσιαστική κατάργηση της εκτός σχεδίου δόμησης!

A-
A+
17/09/2020 | 9:27

Την έντονη αντίδραση της στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο για την χωροταξική και πολεοδομική νομοθεσία, όσον αφορά στα όσα προβλέπονται σε αυτό για τους περιορισμούς στην εκτός σχεδίου δόμηση που ουσιαστικά θα επιφέρουν απώλειες περιουσιών και ασφυκτικό περιορισμό στην ανάπτυξη, εκφράζει η Δημοτική Παράταξη Δήμου Φαιστού “Ο Τόπος Μας Μπροστά” με επικεφαλής τον Γιάννη Μαθιουδάκη. Στόχος του κ. Μαθιουδάκη, όπως υπογραμμίζει ο ίδιος, είναι να τεθεί το θέμα στο επίκεντρο της συζήτησης για τον  Δήμο Φαιστού, ώστε Δήμος και Δημότες να μην βρεθούν προ αρνητικών τετελεσμένων…

Όπως αναφέρεται αναλυτικά στην ανακοίνωση:

“Η περιοχή του Δήμου Φαιστού με τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης κινδυνεύει, από τον ασφυκτικό περιορισμό των όσων σχεδιάζονται να εφαρμοστούν στην χωροταξική και πολεοδομική νομοθεσία, να δει τα ακίνητα της να χάνουν την αξία τους και κάθε προοπτική αξιοποίησης τους, σε έναν τόπο ο οποίος επενδύει πολλά στον τουρισμό και στην δημιουργία νέων υποδομών που μπορούν να στηρίξουν την τοπική οικονομία, να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας και να κρατήσουν τους νέους στον τόπο μας.

Αν εφαρμοστούν τα όσα προβλέπονται στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο στην πράξη, θα επέλθει ολοκληρωτική κατάργηση της δόμησης εκτός σχεδίου, με ότι αυτό συνεπάγεται για χιλιάδες ακίνητα που μέχρι τώρα θεωρούνταν σημαντικής αξίας και αίφνης θα γίνουν μη αξιοποιήσιμα!

Το πόσο καταστροφικό μπορεί να είναι αυτό και για τον δικό μας Δήμο, το αντιλαμβάνεται εύκολα ο καθένας που γνωρίζει τις δυνατότητες της, ολοένα αναπτυσσόμενης, ευρύτερης περιοχής του κρητικού νότου με απεριόριστες προοπτικές ανάπτυξης, όπου, ωστόσο, αν γίνουν πράξη όσα σχεδιάζονται, τεράστιος αριθμός ιδιοκτησιών  θα χάσουν εντελώς την αξία τους. 

Επειδή πιστεύουμε ότι η παρούσα κυβέρνηση, όπως και καμία άλλη κυβέρνηση, δεν θα επιθυμούσε “να βάλει ταφόπλακα”  στην ανάπτυξη του τόπου, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες συγκυρίες που ζει η χώρα, ζητούμε την απόσυρση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Η εκτός σχεδίου δόμηση θα πρέπει να αντιμετωπιστεί διαφορετικά, λαμβάνοντας υπόψη το σεβασμό στο περιβάλλον αλλά και στους ανθρώπους που ζουν σε αυτό, με πρόβλεψη για την στήριξη της ανάπτυξης και της προόδου του τόπου μας”.