Νότια Κρήτη
Προανήγγειλαν σύσταση 7μελούς επιτροπής… για την επανασύσταση του Δήμου Τυμπακίου!
Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση μνήμης για την ισοπέδωση της πόλης από τους Γερμανούς
Στην εκδήλωση μνήμης για την ισοπέδωση της πόλης από τους Γερμανούς τον Φεβρουάριο του 1942, που πραγματοποιήθηκε στο Τυμπάκι στις 21 Σεπτεμβρίου, ανακοινώθηκε η σύσταση επταμελούς επιτροπής αγώνα, με σκοπό την επανασύσταση του Ιστορικού Δήμου Τυμπακίου από τον αντιπτέραρχο εν αποστρατεία Ιωάννη Μανιαδάκη.
Το Τυμπάκι, το οποίο υπέστη ολοκληρωτική καταστροφή και οι κάτοικοί του υπέφεραν από καταναγκαστική εργασία και μαρτύρια, αναγνωρίζεται ως σύμβολο αντίστασης και αγώνα, όπως είχε αναφέρει και ο Μανώλης Γλέζος, γι’ αυτό και σήμερα διεκδικεί όλα όσα του στερούν με την προσάρτησή του, στον Καλλικράτειο Δήμο Φαιστού.
Η εκδήλωση μνήμης εκτός από τις ανακοινώσεις περιλάμβανε επίσης συναυλία με έργα του Σταύρου Κουγιουμτζή, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Μιχάλη Μαρακομιχελάκη.