Νότια Κρήτη
88χρονος βγήκε στην κορυφή του Ψηλορείτη!
Παράδειγμα θέλησης και αντοχής ο Γιάννης Ανδρουλάκης
Του Τάκη Πρικάκη
Αξιέπαινος, αξιοθαύμαστος, παράδειγμα θέλησης και αντοχής: Τι άλλο να πει κανείς για τον 88χρονο Κρητικό Γιάννη Ανδρουλάκη που μια ανάσα πριν την κορυφή των 90 χρόνων του, ανέβηκε στην κορυφή Τίμιος Σταυρός, στα 2456 μέτρα, την ψηλότερη κορυφή της Κρήτης με την πανοραμική θέα;
Ο 88χρονος που διαμένει στην Αθήνα και τα Καλοκαίρια παραθερίζει πάντα στην αγαπημένη του γενέτειρα την Κρήτη, βγήκε στην κορυφή σε 3 ώρες από το Λάκκο του Μυγερού και κατέβηκε σε 2,5, “δείχνοντας το δρόμο” στους νεότερους και σε όλους εμάς!
Από το Λάκκο του Μυγερού στα 1700 μέτρα, όπου βρίσκεται και το ομώνυμο καταφύγιο του Δήμου Μυλοποτάμου, ξεκινά η πορεία προς την κορυφή ακολουθώντας ανηφορικό, φιδωτό, σηματοδοτημένο μονοπάτι, τη γνωστή “στράτα του Ψηλορείτη”. Εσείς τι σκέφτεστε; Ψήνεστε για μια ανάβαση;