Νότια Κρήτη

Αιμοδοσία στο Σύλλογο ΑΜΕΑ Νότια Κρήτη “Το Μελλον”

Αιμοδοσία στο Σύλλογο ΑΜΕΑ Νότια Κρήτη “Το Μελλον”

"Ελάτε να δώσουμε αίμα να βοηθήσουμε συνανθρώπους που έχουν ανάγκη". 17 Δεκεμβρίου στη Φανερωμένη.

A-
A+
11/12/2017 | 12:00

“Ελάτε να δώσουμε αίμα και να βοηθήσουμε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη”, αναφέρει η ανακοίνωση του Συλλόγου ΑΜΕΑ Νότια Κρήτη “Το Μελλον” και καλεί τον κόσμο την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017 για μια ακόμα εθελοντική αιμοδοσία στη Φανερωμένη στις 10.00 το πρωί.

Είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε αίμα όσο πιο συχνά μπορούμε καθώς η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες που εδώ και πολλά χρόνια εισάγει αίμα.
Δίνοντας αίμα, δίνεις ζωή!
Δέκα λεπτά από τον χρόνο σας αρκούν!
Μπορεί για κάποιον να είναι πολύ σημαντικό!