Νότια Κρήτη

Άλλα 300 γεύματα για τους πυροσβέστες που παραμένουν στο Αμάρι

Άλλα 300 γεύματα για τους πυροσβέστες που παραμένουν στο Αμάρι

Ετοιμάστηκαν από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Κουρουτών και μοιράστηκαν στο Αποδούλου

A-
A+
12/08/2024 | 16:50

Μπορεί οι φλόγες στο Αμάρι να έσβησαν και πίσω τους να άφησαν μαύρο και καμένο, καταστραμμένες περιουσίες και όλεθρο, όμως δεν έσβησαν το φιλότιμο και την κρητική φιλοξενία από την καρδιά των κατοίκων του.

Στην περιοχή εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να παραμένουν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις υπό τον φόβο των αναζωπυρώσεων λόγω των ανέμων, άνθρωποι άγνωστοι, άνθρωποι ξένοι, οι οποίοι ωστόσο ένιωσαν την αγάπη, φροντίδα και ευγνωμοσύνη των κατοίκων για τις άοκνες προσπάθειές τους να προστατεύσουν την περιοχή.

Στο πλαίσιο αυτό, με πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου Κουρουτών, ετοιμάστηκαν χθες Κυριακή 11 Αυγούστου, 300 γεύματα στο Πολιτιστικό Κέντρο του ομώνυμου χωριού από τα μέλη του Συλλόγου και απλούς δημότες. Τα γεύματα στη συνέχεια προσφέρθηκαν στο χωριό Αποδούλου το οποίο και δοκιμάστηκε άγρια από τη φωτιά. Μάλιστα το ΔΣ του Συλλόγου αποφάσισε ομόφωνα να προσφερθεί το δείπνο στους συνανθρώπους μας αντί του γεύματος που κάθε χρόνο προσφέρεται στους εκκλησιαζόμενους στο Παρδί την ημέρα του Αγίου Τίτου στις 25 του Αυγούστου.

Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση της προέδρου του Συλλόγου Κουρουτών κας Γεωργίας Κελέκη στο Facebook σχετικά με την προσπάθεια αυτή, την οποία αναδημοσιεύσει το “Apopsilive.gr”.

“Η αλήθεια είναι ότι μας προβλημάτισε αυτή η ανάρτηση. Άποψη μας είναι αυτό που λέγεται ” Κανε το καλο και ρίξτο στο γιαλό”. Ομως ήδη το γεγονός έχει πάρει δημοσιότητα. Ας πούμε λοιπόν δυο λόγια κι ας δείξουμε και μερικές εικόνες.

Την Παρασκευή 10.8.24 απευθυνθήκαμε στον κο Ψαρουδάκη και την κα Βασιλάκη και ρωτήσαμε πως θα μπορούσε να βοηθήσει ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κουρουτιανών το Δήμο Αμαρίου στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης που προέκυψε απο την τεράστια πυρκαγιά που έπληξε την περιοχή μας. Όταν η κα Βασιλάκη μας είπε ότι δυσκολεύονται στα γεύματα των 300 πυροσβεστών και των αλλων δυνάμεων που δρούσαν στην περιοχή, το ΔΣ του Συλλόγου μας αποφάσισε ομόφωνα να προσφερθεί ένα δείπνο σ αυτά τα άτομα αντί του γεύματος που κάθε χρόνο προσφέρεται στους εκκλησιαζόμενους στο Παρδί την ημέρα του Αγίου Τίτου στις 25 του Αυγούστου.

Πράγματι ετοιμάστηκαν 300 μερίδες, μπριζόλα με πατάτες φούρνου, ψωμί και τοματίνια , συσκευάστηκαν στο Πνευματικό Κεντρο Ενορίας Κουρουτών και μοιράστηκαν στο Αποδούλου.

Ευχαριστούμε το Κρεοπωλείο Μαρκουλάκη για την καλύτερη τιμή που μας προσέφερε τις μπριζόλες, τη Φρουτένωση ΤσιχλάκηςΕ.- Πολιουδάκης Μ. Ο.Ε. για την προσφορά των πατατών και των τοματινιών.

Ευχαριστούμε την εκκλησία για την διάθεση του Πνευματικού Κέντρου για την προετοιμασία του φαγητού και τη συσκευασία των μερίδων.

Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο του Τοπικού Κοινοτικού Συμβουλίου κο Γιώργη Λιοδάκη καθώς και τα μέλη κα Μαρία Λίτινα και Στεφανή Κλημαθιανό για την πολυτιμη βοήθεια τους.

Ευχαριστούμε όλους εκείνους που όταν τους ζητήθηκε η βοήθεια τους πρόθυμα ανταποκρίθηκαν και ζητούμε συγγνωμη απο εκείνους που θάθελαν να βοηθήσουν αλλά δεν ενημερώθηκαν.

Ευχόμαστε ο Θεός να απαλύνει τον πόνο των πληγέντων και η πολιτεία να τους αποζημιώσει όσο το δυνατόν καλύτερα.

Ελπίζουμε και ευχόμαστε να μην ξανασυμβεί στο μέλλον μια τέτοια καταστροφή.

Δηλώνουμε ότι είμαστε στο πλάι αυτών που επλήγησαν από αυτή τη λαίλαπα και ο Συλλογος με προθυμία θα βοηθήσει όταν χρειαστεί με κάποιο τρόπο”