Νότια Κρήτη
Αναβίωσαν το έθιμο του Κλήδονα στον Άγιο Θωμά (vid+pics)
Τα ελεύθερα κορίτσια, έβγαλαν τα ριζικάρια από τη στάμνα και τα αγόρια τα συνόδευσαν με μαντινάδες.
Το έθιμο του Κλήδονα αναβίωσαν στον Πολιτιστικό Σύλλογο του Αγίου Θωμά στην πανέμορφη αυλή της εκκλησίας του Άη Γιώργη στα Αρδάχτια στον Άγιο Θωμά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου “μικρά και μεγάλα παιδιά χόρεψαν και διασκέδασαν, ενώ τα ελεύθερα κορίτσια, έβγαλαν τα ριζικάρια από τη στάμνα και τα αγόρια τα συνόδευσαν με μαντινάδες, χαρίζοντας στιγμές γέλιου και συγκίνησης.
Οι μουσικοί μας έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στη βραδιά με τις όμορφες μελωδίες τους.



Γευτήκαμε τα υπέροχα κεράσματα που πρόσφεραν οι άνθρωποι του χωριού και όλοι μαζί γίναμε μια μεγάλη παρέα, κρατώντας ζωντανές τις παραδόσεις του τόπου μας.
Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν για να πραγματοποιηθεί αυτή η όμορφη εκδήλωση.
Και του χρόνου με υγεία!