Νότια Κρήτη
Ανακοίνωση του Πολιτιστικού συλλόγου Μεσαράς για τους βανδαλισμούς
Στο Κέντρο Ερευνών του Μουσείου Κρητικής Εθνολογίας
“Επειδή είναι επανειλημμένα διαπιστωμένοι οι βανδαλισμοί που
προκαλούνται στο κτίριο αυτό, το οποίο αποτελεί Κόσμημα
Αρχιτεκτονικής για τη Μεσαρά και την Κρήτη, από διάφορους
ανεξέλεγκτους νέους και παιδιά , που έχουν ως αποτέλεσμα την
καταστροφή του κτιρίου και ιδιαίτερα όλης της ηλεκτρικής
εγκατάστασης του χώρου και την ασύδοτη διαρροή ηλεκτρικού
ρεύματος, γεγονός που έχει προκαλέσει τεράστια δαπάνη σε βάρος του
Κέντρου Ερευνών του Μουσείου Κρητικής Εθνολογίας ( όπου
σημειωτέον για πολλούς μήνες δεν υπήρχε ρεύμα , το κτίριο δεν
λειτουργούσε και η Διοίκηση αδυνατεί να καλύψει την υπέρμετρη
δαπάνη) , κάνουμε έκκληση προς κάθε υπεύθυνο, τους γονείς των
παιδιών και τους ίδιους τους νέους, να επιδεικνύουν την απαιτούμενη
προσοχή και να αναλάβουν το κόστος των καταστροφών τους. ΄Εχουν
χρέος..
Επισημαίνεται ότι ο χώρος είναι περιφραγμένος και μετά την πρόσφατη
επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος στο κτίριο του Κέντρου
Ερευνών η όποια επέμβαση στις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις του κτιρίου
και του αύλειου χώρου του, και κυρίως του υπάρχοντος
μετασχηματιστή, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη. Η ευθύνη για όποια
επέμβαση και τα σχετικά αποτελέσματά της – πιθανόν εξαιρετικά
επικίνδυνα – θα βαρύνουν αποκλειστικά τους παραβάτες , τους ίδιους
νέους και τους γονείς των ανήλικων.
Δ. Βαλλιάνου
Πρόεδρος του Π.Σ.Μ.”