Νότια Κρήτη

Απογοητευτικές εικόνες διάσπαρτων σκουπιδιών δίπλα στο Γεροπόταμο

Απογοητευτικές εικόνες διάσπαρτων σκουπιδιών δίπλα στο Γεροπόταμο

A-
A+
11/06/2020 | 9:30

Προβληματισμό αλλά και αγανάκτηση προκαλούν οι εικόνες του όγκου των απορριμμάτων που αντικρίζει κανείς το τελευταίο διάστημα δίπλα στον Γεροπόταμο, στην άκρη  του κεντρικού δρόμου  που ενώνει την έδρα του Δήμου Φαιστού, τις Μοίρες, με τον Πόμπια.

Πρόκειται για μια περιοχή που αποτελούσε μεν στο μακρινό παρελθόν μια άτυπη «χωματερή», εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο, είχε καθαριστεί ολοκληρωτικά από σκουπίδια, τα οποία όμως… έκαναν τον τελευταίο καιρό την «πανηγυρική» επανεμφάνιση τους , απογοητεύοντας τους δημότες για το αναιτιολόγητο «πισωγύρισμα».

Την ίδια ώρα, απογοητευτική είναι και η εικόνα που παρουσιάζει και ο Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων στο Πετροκεφάλι Δήμου Φαιστού που, όπως φαίνεται ξεκάθαρα στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, περισσότερο θυμίζει… κανονική χωματερή, παρά μεταβατικό «Σταθμό», με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δημόσια υγεία, σε μια εποχή μάλιστα που η επιφυλακή για την προστασία της είναι «στο κόκκινο»…