Νότια Κρήτη

Διαρροή νερού εδώ και 4 μήνες στα Σκούρβουλα

Διαρροή νερού εδώ και 4 μήνες στα Σκούρβουλα

«Δεν έχουν κάνει τίποτα για να διορθώσουν τη ζημιά»

A-
A+
26/07/2024 | 17:55

Πολλά είναι τα παράπονα από τους κατοίκους στα Σκούρβουλα του Δήμου Φαιστού

Επί 4 μήνες υπάρχει διαρροή νερού απο το δικτυο ύδρευσης Σκουρβούλων και δυστυχώς ο Δήμος Φαιστού δεν κάνει τίποτα για να επιδιορθώσει τη βλάβη”, σύμφωνα με καταγγελία που δημοσιεύει το Δια-SOS-τε τη Μεσαρά.

Όπως αναφέρουν κάτοικοι, φορείς και ο Ιερέας του χωριού: «Τώρα και 4 μήνες έχει σπάσει το κεντρικό δίκτυο ύδρευσης στο κέντρο των Σκουρβούλων και υπάρχει μεγάλη απώλεια νερού καθημερινά και επιφανειακά και υπόγεια και ενώ έχουν ενημερωθεί ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και η αρμόδια υπηρεσία ΔΕΥΑ Φαιστού επανειλημμένα από τον πρόεδρο, τον ιερέα και από κατοίκους του χωριού, δεν έχουν κάνει τίποτα για να διορθώσουν τη ζημιά. Λυπούμαστε!».

Πηγή: neakriti.gr