Νότια Κρήτη
Δυό ψαροπούλες …πάνε για δίχτυα στην Αγιά Γαλήνη
Εικόνες όμορφες εικόνες γαλήνιες , που αλλού στην Αγία Γαλήνη. Είναι ωραίο να βλέπεις από ψηλά τον παραθαλάσσιο αυτό τουριστικό οικισμό αλλά ακόμα πιό ωραίο τις βάρκες όταν αναχωρούν για ψάρεμα ΄ή όταν ρίχνουν τα δίχτυα…ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ