Νότια Κρήτη
Έγκαιρη ενημέρωση γονέων & εκπαιδευτικών στα σχολεία του Δήμου Αγίου Βασιλείου σε έκτακτες καταστάσεις
Σχετικά με τον αριθμό έκτακτης ανάγκης για τον οποίο ο υπουργός ψηφιακής πολιτικής ανακοίνωσε την ενεργοποίηση του, έχω να καταθέσω τα εξής:
Πάντα ήμουν της άποψης ότι μπορεί και πρέπει τα ηλεκτρονικά μέσα εκτός των άλλων να αποτελούν και εργαλεία άμεσης, μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας των πολιτών, σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Η άποψη αυτή μάλιστα βρίσκει ήδη εφαρμογή στο Δήμο Αγίου Βασιλείου, όπου μόνο κατά το σχολικό έτος 2018-2019 από τον Υπεύθυνο Παιδείας απεστάλησαν συνολικά περί τα 8000 μηνύματα σε όλους ανεξαιρέτως τους κηδεμόνες των μαθητών, εκπαιδευτικούς και οδηγούς σχολικών λεωφορείων με σκοπό την έγκαιρη ενημέρωση για επικίνδυνες καιρικές συνθήκες, αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων, τροποποίηση δρομολογίων μεταφοράς μαθητών, επικινδυνότητα κυκλοφορίας λόγω παγετού, έντονων βροχοπτώσεων κατολισθήσεων κά. Είναι γνωστά σε όλους τα ακραία φαινόμενα που οδήγησαν μάλιστα στην κήρυξη του Δήμου Αγίου Βασιλείου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Κρίνουμε ότι η μέθοδος αυτή αποδείχθηκε ιδιαιτέρως αποτελεσματική, συμβάλλοντας στην διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας των μελών της σχολικής μας κοινότητας και τέτοιες μέθοδοι είναι όχι μόνο χρήσιμο αλλά αναγκαίο να βρουν ευρύτερη εφαρμογή !