Νότια Κρήτη

Εις μνήμην…

Εις μνήμην…

A-
A+
30/06/2020 | 8:08

Πολιτιστικός Σύλλογος Μιαμούς-Λέντα «Ο Ασκληπιός»:

Πέρασε ήδη ένας χρόνος από τότε που έφυγε από τη ζωή ο Γραμματέας του Συλλόγου μας ο Μανόλης Γερμανάκης.

Συνταξιούχος Τραπεζικός Υπάλληλος, πάντα με το χαμόγελο, με το καλαμπούρι του, γεμάτος καλοσύνη και μεγάλη αγάπη για το χωριό του την Μιαμού και τον Λέντα.

Μέσα από την δράση του Συλλόγου φάνηκε η αγάπη του για την Κρητική ύπαιθρο και το όραμα του για την αναγέννηση της, την προστασία του περιβάλλοντος και την προοπτική οι επόμενες γενιές να κληρονομήσουν ότι καλύτερο βρήκαμε και εμείς από τους προηγούμενους.

Ισχυρή υπήρξε η συμβολή του για ότι καταφέραμε μέχρι σήμερα και για ότι σχεδιάσαμε για το μέλλον. Όλοι εμείς που τον γνωρίσαμε από κοντά και συνεργαστήκαμε μαζί του για 9 χρόνια είδαμε στο πρόσωπο του τον ανιδιοτελή εθελοντή και θα τον θυμόμαστε όσο ζούμε.

                                                                                                                                       Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Κωστής Μανιδάκης