Έκοψε την βασιλόπιτα ο Σύλλογος Γυναικών Μελάμπων (φώτο)
Ευχόμαστε στο σύλλογο Γυναικών Μελάμπων να είναι πάντα γερές, δυνατές και δραστήριες!
A-
A+
15/01/2018 | 10:12
Την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποίηση ο Σύλλογος Γυναικών Μελάμπων χθες Κυριακή 14 Ιανουαρίου στην αίθουσα του, με την ευχή ο χρόνος που έρχεται να είναι ακόμα καλύτερος από αυτόν που μας άφησε…
Εμείς ευχόμαστε στο σύλλογο Γυναικών Μελάμπων να είναι πάντα γερές, δυνατές και δραστήριες!