Νότια Κρήτη

“Έμεινε ” λόγω σοβαρής βλάβης και πήρε πρόστιμο για παράνομο παρκάρισμα!

“Έμεινε ” λόγω σοβαρής βλάβης και πήρε πρόστιμο για παράνομο παρκάρισμα!

A-
A+
17/08/2021 | 11:54
Είναι φανερό πόσο επικίνδυνο είναι για τους οδηγούς που κινούνται στο δρόμο

Αν και είναι κραυγαλέα η απουσία στοιχειωδών τροχονομικών ελέγχων στην περιοχή των Μοιρών και των Καπαριανών Δήμου Φαιστού, όπου γίνεται καθημερινά το “έλα να δεις” όσον αφορά τις παραβάσεις του Κ.Ο.Κ, την προβληματική οδήγηση και τα παράνομα παρκαρίσματα, αίφνης βρέθηκε… εύκαιρος Τροχονόμος για να κόψει κλήση σε αναγκαστικά σταθμευμένο, λόγω σοβαρής βλάβης, αυτοκίνητο!

Το συγκεκριμένο επιβατικό Ι.Χ. βρίσκεται ακινητοποιημένο για τέταρτη και πλέον ημέρα στον κεντρικό δρόμο των Καπαριανών και σήμερα μόλις έγινε αντιληπτό από την Τροχαία η οποία αντί να αναζητήσει τον κάτοχο για να μετακινήσει το αυτοκίνητο από το σημείο -καθώς αποτελεί κίνδυνο για πρόκληση τροχαίου!- περιορίστηκε στο να… του κόψει πρόστιμο για παράνομο παρκάρισμα!

Το σημαντικό και επείγον, πάντως, είναι να μετακινηθεί άμεσα το όχημα -με ευθύνη της Τροχαίας- και βεβαίως να αναζητηθεί ο οδηγός του που ασφαλώς θα πρέπει να εξηγήσει γιατί δεν προνόησε τόσες μέρες ο ίδιος για να απομακρυνθεί το Ι.Χ. από το σημείο όπου “έμεινε” λόγω βλάβης.