Νότια Κρήτη

Για το πεζοδρόμιο έχουμε συνηθίσει, αλλά και στη θέση ασθενοφόρου;

Για το πεζοδρόμιο έχουμε συνηθίσει, αλλά και στη θέση ασθενοφόρου;

Κανένας σεβασμός ακόμα και σε περιπτώσεις που συνδέονται άμεσα με την υγεία ανθρώπων!

A-
A+
13/03/2017 | 18:22

Το να γράφεις και να ξαναγράφεις για την παράνομη στάθμευση και την κατάληψη των πεζοδρομίων από οχήματα στο κέντρο των Μοιρών, ίσως αρχίζει να κουράζει και να καταντάει γραφικό. Το ‘χουμε δει και πιθανότατα θα το ξαναδούμε, όσο οι αρμόδιοι εθελοτυφλούν.

Σημερινό παρκάρισμα. σε κεντρικό δρόμο της πόλης των Μοιρών!

Το να παρκάρεις όμως στη θέση όπου υπάρχει ΠΙΝΑΚΙΔΑ για στάθμευση του ασθενοφορου, χρειαζεται θράσος και συνάμα ανοησία, ώστε να μην σκεφτείς τι κάνεις εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να ακουστεί τραβηγμένο, όμως η σωστή στάθμευση του ασθενοφόρου  και τα λίγα δευτερόλεπτα που θα κερδίσει ο οδηγός του μέχρι να φτάσει στο περιστατικό όπου θα κληθεί ή από το οποίο επιστρέφει, ίσως είναι αρκετά για να σωθεί μία ανθρώπινη ζωή!

Στην παρακάτω φωτογραφία, η κατάληψη της θέσης πάρκινγκ για το ασθενοφόρο, ανάγκασε τον οδηγό να αφήσει τον ασθενή του σε διαφορετική θέση από εκείνη που προβλέπεται έτσι να δυσκολέψει  τη μεταφορά του μέσα στο χώρο του Κέντρου Υγείας (φώτο Νο 2)

Το πρωί στο Κέντρο Υγείας Μοιρών

 

Το ασθενοφόρο δεν μπορούσε να παρκάρει στη θέση του, ώστε να αποβιβάσει τον ασθενή που μετέφερε!

 

Ας προσέχουμε επιτέλους που παρκάρουμε!