Νότια Κρήτη
Γολγοθάς για κάποιους μαθητές οι μετακινήσεις
Βρίσκονται πιο πολλές ώρες στο δρόμο παρά το σχολείο...
Υπάρχουν μαθητές στη Μεσαρά που βρίσκονται περισσότερες ώρες στο δρόμο παρά στο σχολείο . Η διαπίστωση αυτή μπορεί να αφορά μιά μειοψηφία μαθητών , ωστόσο είναι μιά σκληρή πραγματικότητα που δύσκολα μπορεί να την καταλάβει κάποιος αν δεν την έχει ζήσει. Πρόκειται για μαθητές που αναγκάζονται να πηγαινοέχονται από περιοχές όπου το σπίτι τους είναι μακριά από την έδρα του σχολείου τους.
Τέτοιες περιοχές μπορεί να χαρακτηρίσουμε τον Λέντα , τα Πλατειά Περάματα, το Λοχριά , τα Βορίζια , τις Καμάρες κ.α. «Ξυπνώ στις 5.30 το πρωί καθώς στις 6 πρέπει να είμαι έτοιμη που φεύγει το λεωφορείο από τον Λέντα. Το μεσημέρι αν και σχολάμε 1.30 μμ αναγκάζομαι και πάλι να περιμένω περίπου δύο ώρες στην στάση αφού το λεωφορείο που μας μεταφέρει εκτελεί πρώτα τις κοντινές διαδρομές και στη συνέχεια γύρω στις 3μμ , έρχεται από Αγίους Δέκα. Αν υπολογίσουμε ότι θέλει περίπου 1,30 ώρα για να φτάσει στο Δισκό , γύρω στις 6 είμαι στο σπίτι μου» δήλωσε η μαθήτρια Τ. Ε .
Τελευταία μάλιστα φεύγει ακόμα πιο αργά από το σχολείο λόγω προσθήκης μιας ακόμα επί πλέον διαδρομής από το ΚΤΕΛ , όπως κατήγγειλαν μαθητές στο Γυμνασιάρχη . Ο τελευταίος επικοινώνησε άμεσα με τον υπεύθυνο του γραφείου κίνησης ΚΤΕΛ Ηρακλείου απ΄όπου πήρε την διαβεβαίωση ότι αυτό δεν συμβαίνει σε καμία περίπτωση κι αν έγινε κάποια στιγμή πιθανόν αυτό να οφείλεται σε κάποιους έκτακτους λόγους .
Το σχολείο πάντως διαβεβαίωσε τους μαθητές ότι παρακολουθεί το θέμα ενώ ζήτησε από τους ίδιους να είναι σε ετοιμότητα και να αναφέρουν στον Διευθυντή οποιαδήποτε καθυστέρηση προκύψει.