Νότια Κρήτη
Γυρίζουν την Κρήτη του χιονιά με τα ποδήλατα!

Την ώρα που όλοι εμείς αναζητούμε μιά ζεστή γωνιά για να αντιμετωπίσουμε το κρύο που έφερε η κακοκαιρία “Ελπίδα” λόγω των εκτεταμένων χιονοπτώσεων στο νησί μας, την ώρα που τα σχολεία έχουν κλείσει και πολλοί εργαζόμενοι δεν πήγαν στις δουλειές τους, την ίδια ώρα ένα ζευγάρι αλλοδαπών το διασκεδάζει , κάνοντας τον γύρο της Κρήτης με ποδήλατα.

Πρόκειται για τον “Φρανκ” και την “Μαρία” που τους συναντήσαμε στο ύψος της Αγίας Βαρβάρας και εν μέσω χιονιά να πηγαίνουν στο Ηράκλειο με τα ποδήλατα τους.
Και οι δύο έδειχναν να το διασκεδάζουν και να το χαίρονται σαν να επρόκειτο για μιά συνηθισμένη καλοκαιρινή ημέρα.

“Πραγματικά χαιρόμαστε την διαδρομή είναι απίθανα όμορφα και δεν θέλουμε καθόλου να σταματήσουμε. Βλέπουμε μια διαφορετική Κρήτη από αυτή που γνωρίσαμε στους οδηγούς εξαιρετικά όμορφη.
Στο δρόμο οι άνθρωποι μας κυττάζουν σαν να είμαστε εξωγήινο…κι εμείς καταλαβαίνουμε και το απολαμβάνουμε. Για μας είναι πολύ συχνό το φαινόμενο και δεν μας πειράζει καθόλου, είναι μια υπέροχη εμπειρία” Μας είπε ο “Φράγκ” και συνέχισαν την διαδρομή τους…