Νότια Κρήτη

Ιδρύεται γραφείο του ΟΑΕΔ στο Δήμο Γόρτυνας

Ιδρύεται γραφείο του ΟΑΕΔ στο Δήμο Γόρτυνας

Ο Δήμος θα διαθέσει εξοπλισμό και εκπαιδευμένο άτομο που θα εργάζεται ως ανταποκριτής.

A-
A+
13/01/2018 | 12:03

Άλλη μια σημαντική πρωτοβουλία για την ίδρυση και λειτουργία γραφείου του ΟΑΕΔ στο Δήμο της Γόρτυνας ξεκίνησε και προχωρά από τη δημοτική αρχή προκειμένου να υπάρξουν καλύτερες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πολίτες και στους άμεσα ωφελούμενους από τη λειτουργία του νέου γραφείου.

Μετά από έρευνα στην ευρύτερη περιοχή αλλά και μετά από απαίτηση αρκετών δημοτών που ταλαιπωρούνται από τις συνεχείς μετακινήσεις τους προς το Ηράκλειο, ο Δήμαρχος Γόρτυνας κ. Νίκος Σχοιναράκης ξεκίνησε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για να ιδρυθεί άμεσα στην έδρα του Δήμου, στους Αγίους Δέκα, γραφείο του ΟΑΕΔ.

Σκοπός του γραφείου θα είναι η προώθηση της εργασίας, η ασφάλιση της ανεργίας και η κοινωνική προστασία της μητρότητας και της οικογένειας, η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ανέργων μέσα από την ενημέρωση για σχετικά προγράμματα και σεμινάρια, η έκδοση όλων των προγραμμάτων για χρηματοδότηση επιχειρήσεων και φυσικά η παροχή κάθε είδους πληροφόρηση και εξυπηρέτηση σε άτομα που πλήττονται από μακροχρόνια ανεργία ή που απασχολούνται προσωρινά και περιστασιακά σε κάποια επαγγελματική απασχόληση για τα δικαιώματά τους και για τις ευκαιρίες που τυχόν υπάρχουν για εργασία.

“Πρόκειται αναμφίβολα για μια πολύ σημαντική υπηρεσία που θα βοηθήσει στην καταπολέμηση της ανεργίας και της υποαπασχόλησης, ενώ παράλληλα θα προσφέρει την απαιτούμενη ενημέρωση και σωστή καθοδήγηση σε άτομα και επιχειρήσεις για τις προοπτικές που ανοίγονται”, τόνισε ο κ. Σχοιναράκης, σημειώνοντας ως εξίσου σημαντικό ότι η λειτουργία του γραφείου δεν θα έχει καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για το Δήμο.

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτά που απομένουν να γίνουν πέρα από την έγγραφη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Δήμου, η οποία έχει ήδη κατατεθεί, είναι η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με την αποδοχή του αιτήματος και η διαβεβαίωση ότι ο Δήμος θα είναι σε θέση να παράσχει ηλεκτρονικό υπολογιστή, εκτυπωτή, fax, σύνδεση στο ίντερνετ για το Γραφείο του Ανταποκριτή, όπως και το κατάλληλο άτομο το οποίο θα εκπαιδευτεί για τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Το θέμα αναμένεται να έρθει προς ψήφιση στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η λειτουργία του γραφείου.