Νότια Κρήτη

«Ξέφραγο αμπέλι η νότια Κρήτη»

«Ξέφραγο αμπέλι η νότια Κρήτη»

Κοινή ανακοίνωση ΔΗΜΤΟ Φαιστού - Βιάννου - Γόρτυνας.

A-
A+
17/08/2017 | 12:05

Κοινή ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΗΜΤΟ Φαιστού – Βιάννου – Γόρτυνας για τον όγκο παράνομων δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα καθημερινά στα νότια παράλια του νομού Ηρακλείου και που είναι αδύνατο να αντιμετωπισθεί αποτελεσματικά παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλουν Λιμενικό και Αστυνομία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Γη της Επαγγελίας για πάσης φύσεως παράνομη δραστηριότητα αποτελούν τα παράλια της νότιας Κρήτης.

Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλουν Λιμενικό και Αστυνομία ο όγκος των παράνομων δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα καθημερινά στα νότια παράλια του νομού μας είναι αδύνατο να αντιμετωπισθεί αποτελεσματικά.

Δραστηριότητές από διακίνηση μεταναστών έως διακίνηση όπλων, ναρκωτικών και λαθρεμπόριο τσιγάρων φανερώνουν την ευκολία με την οποία μπορούν να περάσουν επί ελληνικού και κατ’ επέκταση ευρωπαϊκού εδάφους οι πάντες και τα πάντα!

Η κατάσταση αυτή αποτελείδυσφήμιση του νησιού μας,αλλά και της Χώρας καθώς τόσο οι παράτυποιμετανάστες, όσο και τα παράνομαπροϊόντα έχουν ως προορισμό την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη.

Η Κυβέρνηση έχει χρέος απέναντι στους πολίτες να διασφαλίζει την ασφάλειά τους και την τήρηση των νόμων».