Νότια Κρήτη

Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία ξενώνα ΑΜΕΑ στη Φανερωμένη

Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία ξενώνα ΑΜΕΑ στη Φανερωμένη

A-
A+
15/07/2021 | 10:44

Ξεκίνησαν χθες Τετάρτη στις εγκαταστάσεις του συλλόγου ΑΜΕΑ “το ΜΕΛΛΟΝ” στη Φανερωμένη , οι εργασίες καθαρισμού του χώρου, όπου θα ανεγερθεί ο ξενώνας του συλλόγου .

Τον Οκτώβριο του 2016 κατά τη διάρκεια του 1ου mellon run ξεκίνησε η ιδέα από μέλη του συλλόγου , τα οποία με υποστηρικτή τον τότε πρόεδρο της κοινότητας Φανερωμένης κ. Γεώργιο Θεοδωράκη, συζήτησαν και υπέδειξαν τον επιθυμητό χώρο εντός των εγκαταστάσεων του συλλόγου στον Περιφερειάρχη κ. Αρναουτάκη για τη δημιουργία ενός ξενώνα φιλοξενίας.

Ο Περιφερειάρχης αρωγός και υποστηρικτής όλα αυτά τα χρόνια, ενστερνίστηκε την ιδέα και άμεσα εξασφάλισε την απαιτούμενη χρηματοδότηση για το έργο αυτό.

Στην συνέχεια όμως ξεκίνησαν οι δυσκολίες, οι οποίες πολλές φορές μας έκαναν πραγματικά να πιστέψουμε πως το έργο αυτό θα «χάνονταν» λόγω των καθυστερήσεων

Τρεις δημοτικές αρχές μετά, φτάνοντας στο σήμερα, πλέον είμαστε πολύ χαρούμενοι που η αναμονή και η αγωνία αυτή έφτασε στο τέλος της καθώς η νέα δημοτική αρχή,θετικά το έργο και προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης με τον εργολάβο .

Στις 19 Ιουνίου 21 το πρωί στις 12 ο Δήμαρχος Φαιστού κ. Νικολιδάκης, ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων κ. Φασομυτάκης και ο εργολάβος του έργου, είχαν την πρώτη τους συνάντηση στις εγκαταστάσεις του συλλόγου μας μαζί με τον κ. Στεφανουδάκη, ώστε να διευθετηθεί το θέμα ασφάλειας των παιδιών που συμμετέχουν στα προγράμματα του συλλόγου για να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες.

“Θέλουμε λοιπόν να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους προαναφερθέντες, καθώς και όλους όσους συνέβαλαν ώστε να πραγματοποιηθεί η ιδέα αυτή, με αποτέλεσμα σήμερα Τετάρτη 14 Ιουλίου να ξεκινήσουν οι εργασίες” , τονίζει στην ανακοίνωση του ο σύλλογτος