Νότια Κρήτη

Λύκειο Αγίας Βαρβάρας: Μαθητές και καθηγητές συναντήθηκαν μετά από 30 χρόνια!

Λύκειο Αγίας Βαρβάρας: Μαθητές και καθηγητές συναντήθηκαν μετά από 30 χρόνια!

Το ραντεβού για την νέα συνάντηση ορίστηκε εκ νέου στα 35 χρόνια μετά!

A-
A+
17/02/2020 | 10:41

Όμορφες και συγκινητικές στιγμές πέρασαν οι απόφοιτοι συμμαθητές του 1990 του Λυκείου της Αγίας Βαρβάρας του Δήμου Γόρτυανς που συναντήθηκαν 30 χρόνια μετά!

Η ανακοίνωση τους αναφέρει:

30 χρόνια συμπληρώνονται τον Ιούνιο του 2020 που πήραμε το απολυτήριο από το Γενικό Λύκειο της Αγίας Βαρβάρας Ηρακλείου.

Τότε που ανοίξαμε τα φτερά μας γεμάτοι όνειρα να κατακτήσουμε τον κόσμο…

Οι συμμετοχές των συμμαθητών ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη συνάντηση. Για την ιστορία αυτή ήταν η τρίτη κατά σειρά και κατά κοινή ομολογία η καλύτερη!

Η συνάντηση ξεκίνησε με τους χαιρετισμούς των καθηγητών που παρεβρέθηκαν της κ. Εύης Πασχαλοπούλου του κ. Γιάννη Ορφανουδάκη και του κ. Σταύρου Καλουδάκη.

Ο χώρος του “Ντορέ” που μας φιλοξένησε ιδανικός για την εκδήλωση, μας πρόσφερε την ζεστασιά και την περιποίηση που απαιτούσε η βραδιά.

Φάγαμε ,ήπιαμε, χορέψαμε, συγκινηθήκαμε, αναβιώσαμε παλιές φωτογραφίες και θυμηθήκαμε εκείνα τα χρόνια…

Αστεία ιστορίες αλλά και γέλια συνόδευαν την βραδιά με τους πρώην καθηγητές και μαθητές να απολαμβάνουν την τόσο ξεχωριστή βραδιά.

Τα μαθητικά τα χρόνια δεν ξεχνιούνται με τίποτα γι’αυτό και το ραντεβού για την νέα συνάντηση ορίστηκε εκ νέου στα 35 χρόνια μετά!