Νότια Κρήτη

Με δύο χρυσά μετάλλια επιστρέφει από την Κίνα ο Μανώλης Στεφανουδάκης

Με δύο χρυσά μετάλλια επιστρέφει από την Κίνα ο Μανώλης Στεφανουδάκης

Ο "Στέφα" διατηρεί την κυριαρχία του στον ακοντισμό για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.

A-
A+
13/05/2018 | 13:39

Περήφανη έκανε για ακόμη μια φορά την Ελλάδα, αλλά και την Κρήτη, ο Μεσαρίτης αθλητής, Μανώλης Στεφανουδάκης με την συμμετοχή του στο «The 6th China Open Athletics Championships – Beijing 2018 World Para Athletics Grand Prix».

Για άλλη μια φορά η  ελληνική σημαία ανέβηκε  στο πιο ψηλό σημείο του βάθρου, ενώ το στάδιο του Πεκίνου γέμισε με τις μελωδίες του Εθνικού μας  Ύμνου.

Παρά την κούραση της προετοιμασίας του για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα  της Γερμανίας τον Αύγουστο, ο “Στέφα” κατάφερε να κατακτήσει  δύο χρυσά μετάλλια στα αγωνίσματα του ακοντισμού και της σφαιροβολίας, ανεβάζοντας την Ελληνική Σημαία στο υψηλότερο σκαλί και γεμίζοντας με υπερηφάνεια όλους τους Έλληνες.

Για πρώτη φορά στην Κίνα ο χρυσός Παραολυμπιονίκης , δήλωσε δυναμικό παρών τόσο στον ακοντισμό με μια βολή στα 27,74μ. όσο και στην σφαιροβολία με βολή στα 7,91μ. κρεμώντας δύο χρυσά μετάλλια στο στήθος του.

Η κυριαρχία του σε παγκόσμιο επίπεδο  στον ακοντισμό στην κατηγορία F54 διατηρείται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ και οι επιδόσεις του στη σφαιροβολία είναι πραγματικά εντυπωσιακές με δεδομένο ότι το άθλημά του είναι ο ακοντισμός!

Ο Μανώλης Στεφανουδάκης σε δήλωσή του αναφέρει:

Με μια πολύ καλή εμφάνιση και δυο χρυσά μετάλλια ολοκληρώθηκαν οι αγώνες στην Κίνα. Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα  να καταφέρεις να ανεβάζεις την ελληνική σημαία στο πιο ψηλό σημείο του ιστού, κυρίως όταν νιώθεις ότι εκεί είναι η θέση της. Και εμείς εδώ στο μακρινό Πεκίνο αυτό παλέψαμε και κάναμε  παρ’όλες τις δυσκολίες και την κούραση που έχουμε, καταφέραμε δύο νίκες . Οι αγώνες συνεχίζονται τον επόμενο  μήνα στη Γαλλία, συμμετέχοντας στην αθλητική διοργάνωση του Παρισιού. Ο αγώνας μας  είναι συνεχόμενος, δεν  σταματάει ποτέ. Στόχος  της αθλητικής μου χρονιάς είναι το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στην Γερμανία τον Αύγουστο.

Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθούν να πραγματοποιώ το μεγάλο ταξίδι του πρωταθλητισμού γιατί πίσω από μένα βρίσκονται πολύ σημαντικοί άνθρωποι:

-Τους προπονητές μου Σκαντζάκη Ιπποκράτη, ο οποίος βρίσκεται κοντά μου και σε αυτό το ταξίδι αλλά και τον Ιωαννίδη Ιάκωβο που σε καθημερινή βάση συνεισφέρουν τα μέγιστα στην προπόνηση μας.

-Την οικογένεια μου που βρίσκεται πάντα στο πλευρό μου.

-Τους ανθρώπους που δεν φαίνονται και δεν θέλουν να ακούγονται τα ονόματα τους.

-Τα μέλη της Ελληνικής Αθλητικής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρίες, που φροντίζουν όλες τις διαδικασίες για τη συμμετοχή μας σε αυτούς τους αγώνες.

-Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ και στα μέλη των εταιριών που καλύπτουν τα έξοδα τόσο αυτού του αγώνα καθώς και ολόκληρης της αθλητικής μου προετοιμασίας. Πιστοί στις αξίες και στα ιδανικά τους συνεχίζουν να προσφέρουν:

* ο μεγάλος μου χορηγός ΜΙΝΕΤΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ,

τα μέλη των εταιρειών:

* ΚΑΡΑΤΖΗΣ Α.Ε,

* ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗΣ,

* MINOAN LINES,

* ΖΑΡΟΣ Α.Ε.,

* ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΛΑΣΙΘΙΟΥ,

* ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ Α.Ε.,

* ΖΟΕΤΙΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

* ΔΕΡΒΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.

* και το νέο υποστηρικτή μου JUNIOR ACADEMY-ΧΕΡΡΟΝΑΣΙΟΣ ΣΧΟΛΗ

Πολλά συγχαρητήρια στον Γίγαντα “Μανώλη” και στο προπονητικό team και καλή επιστροφή από το μακρινό Πεκίνο!