Νότια Κρήτη

Μεσαρά: Αποχαιρετούν την Μαρίνα που “έσβησε” στα 37 της χρόνια…

Μεσαρά: Αποχαιρετούν την Μαρίνα που “έσβησε” στα 37 της χρόνια…

Η κηδεία της θα τελεστεί αύριο Τετάρτη( 23/10) στις 12.00 στον Ι.Ν. του Αγίου Ιωάννου στο Σίβα.

A-
A+
22/10/2024 | 20:56

Ένας νέος άνθρωπος μόλις 37 ετών έκλεισε για πάντα τα μάτια του με την είδηση θανάτου να έχει βυθίσει στο πένθος συγγενείς και φίλους που αδυνατούν να πιστέψουν το γεγονός.

Η αγαπητή και χαμογελαστή Μαρίνα Αντωνακάκη από το Σίβα της Μεσαράς έχασε τη μάχη με τη ζωή έπειτα από σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα.

Η κηδεία της θα γίνει στις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης (23/10) από τον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου στο Σίβα όπου συγγενείς και φίλοι θα της πουν μέσα σε κλίμα βαθιάς οδύνης το τελευταίο αντίο.

Από το “apopsilive.gr” εγκάρδια συλλυπητήρια στην οικογένεια και σε όλους τους στενούς συγγενείς και φίλους.

Ας είναι αιωνία η μνήμη της για τους αγαπημένους της!