Νότια Κρήτη

Μεσαρά: Αυτοκίνητο προσέκρουσε σε στύλο της ΔΕΗ και εκτοξεύτηκε 30 μέτρα

Μεσαρά: Αυτοκίνητο προσέκρουσε σε στύλο της ΔΕΗ και εκτοξεύτηκε 30 μέτρα

Ως εκ θαύματος ο οδηγός του οχήματος, Αλβανικής καταγωγής, βγήκε σώος και χωρίς να έχει τραυματιστεί

A-
A+
06/12/2023 | 10:55

Ένα φοβερό τροχαίο σημειώθηκε στα Καπαριανά του Δήμου Φαιστού.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες ένα μαύρο BMW, έπεσε με σφοδρότητα πάνω σε στύλο της ΔΕΗ με αποτέλεσμα το όχημα να εκτοξευτεί περίπου 30 μέτρα από το σημείο της σύγκρουσης.

Την ίδια ώρα ο στύλος της ΔΕΗ κόπηκε και διαλύθηκε στα δύο με αποτέλεσμα σήμερα να πραγματοποιηθούν εργασίες αντικατάστασης του από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Δια-sos-τε τη Μεσαρά» ο νεαρός αλλοδαπός που οδηγούσε το αυτοκίνητο – ως εκ θαύματος – δεν τραυματίστηκε και βγήκε σώος από αυτό.

Αδιευκρίνιστες παραμένουν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τροχαίο ωστόσο αυτόπτες μάρτυρες περιγράφουν στο βίντεο που ακολουθεί τα όσα συνέβησαν. Στο σημείο βρέθηκε και ο πρώην Δήμαρχος Φαιστού και υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Αρμουτάκης, ο οποίος μιλώντας στην κάμερα του “Δια-sos-τε τη Μεσαρά” εκφράζει και αυτός την απορία του για το συμβάν.